Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Sabtu, 15 Jun 2013

Keindahan Alam Ciptaan Tuhan



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


السلام عليكم ورحمة الله وبركات kepada kawan-kawan semua.

Sekarang ni cuaca cerah dan agak panas. Apa kata kita sejukkan pandangan mata kita dengan ciptaan Allah yang Maha Agong ni.






9 ulasan:

Rohani M.U berkata...

Assalammualaikum wbt.
SubhanaAllah. Menakjubkan. Mendamaikan. :)

Kakzakie berkata...

Allah... rasa macam kakak nak duduk dalam air tu Kak Ani. Nyamannya:)

Dayana Bahar berkata...

Cantiknya pemandangan... lama dah tak pi air terjun...

ieja amieja berkata...

assalam..
sejuk dan nyaman terasa kak ani..tegok je kat gmbo je pun dah terasa dah kedamaiannya..

Nor Salmi berkata...

Cantik. Terasa kesejukannya. Baru je lihat pemandangan hampir sama di Taman Rekreasi Bukit Besi baru-baru ni..

makchaq berkata...

Salam kak Ani
Tengah2 hari panas2 ni bestnya kalau dapat mandi sungai.....

Tanpa Nama berkata...

Dear Blog Admin

I have visited your blog and I think that your blog content could be of interest to our web site visitors.

I have already placed a link to your site along with a description at "http://www.kauilhamku.com/blog/blog-sempoi". If you want the description of your blog modified or if you have any other cross-promotion ideas, let me know.

I would appreciate if you placed a link back to my site:

http://www.kauilhamku.com/?format=feed&type=rss

Best regards,

Kau Ilhamku Administrator
Kauilhamku

http://www.kauilhamku.com - admin@kauilhamku.com

QasehnyaRania berkata...

cantiknya pi tu.
camna nak buat ye.buat header mesti cun kan

baby comel berkata...

cantik dan mendamaikan..