Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Ahad, 5 Mei 2013

Persediaan Sebelum Mengundi



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


السلام عليكم ورحمة الله وبركات kepada kawan-kawan blogger semua. Ketika ni mesti dah ramai kawan-kawan yang dah mengundi. Saya belum lagi, baru nak bergerak ni. Sementara menunggu pasangan saya bersiap saya taip N3 ni dulu.




Memandang semua anak-anak dan cucu ada dirumah kerana mereka ni mengundi di kawasan ni, terfikir pulak untuk masak nasi lemak sebagai sarapan. Jadi tak payahlah beli sarapan di luar.

Sayangnya, nasi lemak saya ni tak ada timun. Tapi tak ada pun tak apa, kalau ada pun bukan dia orang makan sangat.


10 ulasan:

MulutPayau berkata...

selamat mngundi ya kak...

Saya belum lagi, biasanya petang baru keluar....

Mak Long a.k.a Kunang-kunang berkata...

MP.

Dah ker, sama2lah kita

~Kak Nah Backyard (^_^)~ berkata...

Assalamualaikum kak ani. selamat mengundi...wah2 seronok kan bila semua anak2 dan cucu2 ada kat umah. mesti meriah nie..kalau umah saya makan nasi lemak pagi2 ni..malam mbaru jumpa nasi pula =)

ckLah @xiiinam berkata...

Alhamdulillah...selamat.

Myra Jay berkata...

Selamat mengundi kak :)

MJ pun dah selesai mengundi :D

aby berkata...

salam k hanim ..
selamat mengundi ..
buat la pilihan yg tepat ..

Mak Long a.k.a Kunang-kunang berkata...

Cik Nah,

Kak ani pun gitulah jugak. Selalunya akan masak lebih sikitm boleh makan untuk tengahari sekali.

Malam jarang sangat makan berat2.

Mak Long a.k.a Kunang-kunang berkata...

chLah.

Alhamdulillah dah selamat mengundi. Adatlah ada kalah ada menang. Pada yang menang tahniah pada yang kalah inilah takdir yang ditentukanNYA. Jangan putus asa.

Mak Long a.k.a Kunang-kunang berkata...

MJ,

Sama2lah kita menjalankan tanggungjawab sebagai warganegarakan.

Mak Long a.k.a Kunang-kunang berkata...

Waalaikumussalam Wak,

Nampak kita antara 3 negeri yang terpilih,

Semoga ianya memberi kebaikan kepada kita semua.