Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Sabtu, 15 Disember 2012

Sebuah Wasiat



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Sekadar menjadikannya panduan dan amalan kita bersama. Semoga dengan itu kita diberikan ganjaran pahala kepada kita. Hendaknya kita lakukan semua itu hanya kerana Allah.

17 ulasan:

sal berkata...

terima kasih ingatkn..
susah senang bersamanya..

Kunang-Kunang berkata...

Salam Sabtu Sal,

Semoga hari ini penuh keberkatan dalam kehidupan kita.

Werdah berkata...

Assalamu'alaikum Ani

Mudah-mudahan drngan berkat kesabaran isteri dan redha suami, kita tergolong dalam kalngan orang-orang yang diredhaiNya.. Aamiin

makchaq berkata...

Terima kasih kak Ani
tapi sekarang tilam dah sentiasa terbentang.. mudah2an dapat la pahala bila kita kemaskan..

Falah dah OK ke? kesian tengok bila budak2 sakit kan.. rasa nak gantikan depa, biaq kita yang sakit

Kamariah Awang berkata...

Assalam, Puan. Singgah baca mengikut jejak dari laman orang... Di laman sendiri, tak dapat dijejaki, tetiba hilang tak dapat dikesan. Hehe... Gitulah kalau ilmu tak kesampaian.. :P

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Kak Werdah,

Semoga akak sihat.

Begitulah diharapkan. Semoga apa yg dilakukan dalam hidup mendpat kerehdaanaNya.

Kunang-Kunang berkata...

Makchaq,

Falah belum boleh keluar hospital. Nampak muka tu sihat tapi masih datang sesekali lelahnya.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Ma,

Tak aperlah. Kak ani pun rajin doh kena dulu hilang semua url kawan.

Kita belajar sikit2lah dari anak2 hal IT ni deh.

aby berkata...

salam k hanim ...
semoga k hanim sihat hendaknya ..
untung nya seorg isteri, membentangkan alas tidur utk suami pun dapat pengampunan dosa ...

Temuk berkata...

As-salam
Terima kasih berkongsi warisan yang berguna itu. Seorang ustaz yang biasa ke kawasan kami ada menyebut, sebenarnya mudah kita mengumpul pahala. Insya-Allah! Buku terbaru ustaz itu, Ahmad Asri Lubis (dengan Rijal Mahdi) bertajuk "Mudahnya Jalan Ke Syurga", 2012, Yamani Angle, Batu Caves.

Semoga cucu-cucu KK yang kurang sihat telah pulih seperti sediakala.

~~zana@pb~~ berkata...

Terima kasih kerana tolong ingatkan. Kekadang sbg isteri, kita ni mudah mengabaikan perkara remeh sedangkan pahalanya begitu besar tanpa kita sedar.

LadyBird berkata...

tenangnye hati..
ikhlas mengatasi segalanya..

Kunang-Kunang berkata...

Wak,

Alangkah beruntungnya pada isteri yang mengetahui perkara ni, jadi sentiasalah cantik dan kemas tempat pembaringan.

Wak, Tahniah yer. Wak dapat Usuluddin, kak ani/abang Man Syariah. Macam mana nak sambung diploma ker.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam saudara Temuk,

Bagus yer kalau kita boleh dapat buku tu. Macam mana nak dapat agaknya.

Terima kasih doakan kesihatan cucu saya, semoga cucu-cucu saudara Temuk juga dalam situasi sihat semuanya.

Kunang-Kunang berkata...

Zana,

Kadang yang kecik2 ni kita terlepas pandang. Kadang2 kita keliru sama ada ianya baik dari segi adat atau syariat.

Kunang-Kunang berkata...

Ladybird,

Terima kasih singgah. Ada kelapangan singgahlah lagi.

aby berkata...

menjawab soalan k hanim ..
dah anta permohonan utk sesi dip thn dpn. tunggu tawaran jer ..
permohonan tutup ujung thn ni ..