Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Isnin, 17 Disember 2012

Alhamdulillah Dan Terima Kasih Atas Doa Kalian



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Terima kasih kepada kawan-kawan semua atas doa yang dipanjatkan kepada cucu saya Muhammad Al Falah. Alhamdulillah dan syukur kerana sekarang Falah dah ada di rumahnya di Puncak Alam. Semalam Falah dah keluar dari PPUM. Keadaan dia beransur pulih.




Kedua-dua gambar semasa di Wad Pediatrik, PPUM


16 ulasan:

Marina Monroe @Nanie berkata...

"Maha Suci Allah sebaik-baik Pencipta”

Syukur cucu kesayangan telah discharged, Alhamdulillah

mselim3 berkata...

lena aje tidur tu....comel aje....

mselim3

Kakzakie berkata...

Oh... kakak tak tahu cerita Kak Ani sebab kakak pun dalam berkabung tu yg tak buka blog.

Syukurlah cucunda dah sihat. Comel je dia walau sedang sakit.

Farid berkata...

...comelnya cucu akak...tetiba rasa bahgia bila melihat wajah tulus sorang kanak2.

sal berkata...

Alhamdulillah..lega sedikit keluar wad..moga didoakn terus kuat dan sihat, bukan sja pd cucu malah pada ibu dan kak ani juga..amin..

mama maman aka yana berkata...

moga cepat2 dpt kuar ward.. :)

ibuintan berkata...

syukur Falah dah sembuh... bulat matanya, comel!

azi berkata...

syukur cucu akak dan sembuh...comel macam neneknya ye...:)

Kunang-Kunang berkata...

MM (Nanie)

Terima kasih singgah dan terima kasih atas doa untuk cucu kak ani.

Kunang-Kunang berkata...

Mselim,

Terima kasih singgah disni. Akak nak beritahu Selim, di blog selim tu akak tak dapat nak tinggalkan ulasan kerana asyik keluar widgetnya tu.

Maaflah ini hanya pandangan akak saja.

Kunang-Kunang berkata...

Kakzakie,

Terima kasih singgah di sini walaupun dalam keadaan masih berdukacita dengan kepergian ibu kakzakie.

Al Fatihah untuk roh almarhumah dan takziah untuk kakzakie serta keluarga.

Kunang-Kunang berkata...

Farid,

Budak2 adalah ahli sorga. Itulah bahagia bila kita merenung muka yang tidak ada dosa tukan.

Kunang-Kunang berkata...

Sal,

Tulah Alhamdulillah dah beransur sihat sekarang ni.

Kunang-Kunang berkata...

Mama maman,

Alhamdulillah Falah dan keluar wad dan beransur sihat sekarang ni nampaknya.

Kunang-Kunang berkata...

Ibuintan,

Terima kasih yer.

Kunang-Kunang berkata...

Azi,

Tulah, terima kasih atas doa Azi untuk cucu kak ani tu.