Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Selasa, 20 November 2012

Kesian Nabil - Demam

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

السلام عليكم ورحمة الله وبركات kepada semua kawan-kawan.

Kesian dengan Nabil merengek jer sejak semalam. Dia demam dan selsema beberapa hari ni. Nabil yang saya ceritakan ni cucu lelaki saya yang pertama tu. Bukan Nabil Raja Lawak.

Usia Nabil dah menjangkau usia setahun satu bulan. Dah boleh bertatih tapi belum boleh bercakap. Tapi orang bercakap dengan dia, dia faham!!!



Kalau anak-anak tak sihat, kita pun susah hati. Semoga Nabil segera semboh.

11 ulasan:

azi berkata...

Salam kak Ani...
sekarang ni musim demam kak...anak-anak sayapun baru baik demam. Semoga nabil cepat sembuh ye...

Kakzakie berkata...

Kalau tengok macam tak demam Kak Ani. Montel betul pipi dia. Mata dia lagilah cantik.

Moga cepat sembuh ye Nabil sayang. Nenek pun tak senang hati tu...

pB berkata...

yg kat umah tu ... mcm sakit mata lar pulak ...

klcitizen cikgunormah berkata...

Belas kan kak ani, menengok budak2 tak sihat. Saya doakan nabil cepat sembuh

Zaitun berkata...

Kesian Nabil... semoga cepat sembuh.

a.samad jaafar berkata...

memang kasih nenek kepada cucunya.. amat luhur.. sy pernah menikmati kasih seorang nenek.. moga Nabil segera sembuh..malah, harap ketika komen ini ditulis dia sudah kembali bertenaga dan ceria..

a.samad jaafar berkata...

terlupa..
terima kasih kerana tetap sudi membaca cerita sy walaupun sy faham ia mmg sukar utk dibaca.. saya teramat menghargainya kak.. t kasih..

Hanis Azla berkata...

Salam kak..

comelnya nabil.. semoga dia cepat sembuh hendaknya..

ibuintan berkata...

moga Nabil cepat sembuh... anak saya pun demam semalam tp syukur hari ini dah sihat

insan marhaen berkata...

selalunya, bila Angah mengadu anaknya - Marissa tidak sihat, aku akan kata: tak ngapa. itu adalah proses biasa untuk dia membesar!

Pn Kartini berkata...

Salam kak ani.
Tempohari bila paru2 aisha alami virus infection,dmm tetap ada biarpun dh dberi ubt dmm..alhamdulillah..setlh 5 hr di wad..diberikanNya kesembuhan..:-)
Mg Nabil cpt2 sembuh..