Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Rabu, 2 Mei 2012

Rabu Yang Kelu 15 - Cantik Punya ' Landing'



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ






Cantik Tong Sampah!!!



Kebetulan, tumbuh dalam pasu


34 ulasan:

inazamri berkata...

landing baik punye hihihi

Acik Erna berkata...

salam kak ani..memang cantik..ingatkan tak de yang nampak dalam bunga tu kot..

[PCL] berkata...

dah kebiasaannya mcm tu agaknya...huh!

terung pipit tu sedap buat masak dgnsambal udang ..emm!

mselim3 berkata...

landing baik punye hihihi....nak cakap macam mana kan....

Qhaifa Nur berkata...

perhiasan tambahan tuh hik..hik..

azi berkata...

He..he...tu sapa punya keje tu.....pandai dia cari tempatkan...:)

Kamsiah berkata...

sapa yg gatal tgn tu,baling ikut suka ja....

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum kak...

Moga sihat hendaknya..

Mungkin ada yang letak kat situ lupa nak buang...

kakcik berkata...

Siapalah punya kerja tu. :)

Kakzakie berkata...

Siapa punya angkara tu Kak Ani? Hari itu org kutip sampah (majlis bandaran) tertinggal jagung dia disangkut kat pokok bunga kakak...

Kunang-Kunang berkata...

Ina,

Sebenarnya dah lama gelas tu landing kat situ. Tak jatuh2.

Kunang-Kunang berkata...

Acik Erna,

Pokok ni sebenarnya berdekatan dgn tempat akak letak tong sampah di luar rumah. Agaknya budak2 main bola petang2 punya kerja tu.

Kunang-Kunang berkata...

PCL,

Terung pipit tu cantik jer tumbuh dlm pasu dalam kawasan rumah kak ani. Agaknya burung yg bawa, akak biarkan jer dia tumbuh. Rezeki tu!!!

Kunang-Kunang berkata...

Selim,

Rasanya masa dibuang tu utk dimasukkan dalam tong sampah yg berdekatan pokok tu, tapi mungkin tanpa perasan tersankut kat situ.

Kunang-Kunang berkata...

Macam pokok krisma jer. He he

Kunang-Kunang berkata...

Azi,

Susah nak teka siapa. Rasanya tak sengaja, kalsu sengaja, memang niat kelakarlah tu!!!

Kunang-Kunang berkata...

Kam,

Kesian pokok tu!!!

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Sdra Abdul RAzak.

Akak sihat, semoga Abd Razak bdgitu jugak.

Rasanya memang tak sengaja tu. Jenis baling lansung tak pandang belakang.

Kunang-Kunang berkata...

Kakcik,

Rasanya budak2 yg petang2 ramai main depan rumah kak ani tu.

Kunang-Kunang berkata...

Kakzakie,
.
Tulah kadang2 nak gelak pun ada.

Aine Ainun berkata...

hehehe...
moleh je kat tengah@ kan...=))

kak itu terung pipit kan??

Zulkbo zulkboCom berkata...

salam Kak..
memang nak kena "titik"
tangan orang yang rajin tu kan..?
he he..

Kunang-Kunang berkata...

Aine Ainun,

Betul tu, terung pipit. Terung ni akak tengok selalunya orang celur makan dengan sambal belacan atau budu.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Saudara Zulkbo,

He he tulah, rasanya budak2 yang selalu bermain2 didepan rumah kak ani waktu petang ni.

Werdah berkata...

Assalamu'alaikum Ani

Semoga sihat di sana ya.

Betullah cantik punya landing. Terliur pula terung pipit tu. Cantik juga buahnya.

sis intan berkata...

hehe...sabo je kan, kak :))

Cikli berkata...

Touch down....Unsuccessfully

fuad ansari berkata...

mana nak beli tempat landing tu.. terbaik jugak tu.. (",)

LYAfrina berkata...

hehhe....sapela ltk bkas air kat situ..huhu

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Kak Werdah,

Saya Alhamdulillah diharap kak werdah begitu juga.

Terung tumbuh sendiri dlm pasu bunga yg kosong tapi ada tanah. Jadi saya biarkan dia membesar.

Kunang-Kunang berkata...

Betul lah tu intan, nak bust macam manakan.

Kunang-Kunang berkata...

Cikli,

Hajat tak sampai

Kunang-Kunang berkata...

Niat nak buang kat tong sampah tu, tapi tersilap tempat jatuh.

Kunang-Kunang berkata...

Lya,

Mungkin tak sengaja. Dah terlekat kat situ, biar jetlah.