Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Rabu, 21 Mac 2012

Rabu Yang Kelu 13 - Kenangan Lalu - Senyum Dalam Takut Tuuu



18 ulasan:

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum Kak...

Moga kakak sihat hendaknya..

Kakak pernah cuba ker pegang ular tu..:)

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Saudara Abd Razak,

Kak Ani tak berani. Ini Salam (anak bongsu kak ani) masa dia form 5 rasanya.

zue berkata...

nengok ok lagi jgn suruh pegang...eee geli.

kakcik berkata...

Saya pulak yang geli geleman! :)

Ati Masrif berkata...

salam kak ani,

anak ke tu?
kalau ati...mungkin tidakkk!

pB berkata...

pernah pegang

mula mula seram jugak

tapi lama-lama geli

Deru Ombak berkata...

Assalamualaikum Puan Ani..

Yang penting dia berani mencuba.. Hehe..

Zaitun berkata...

Salam kak ani...ular dan yang seangkatan dengannya jangan bagi pada saya,takuttt...

Werdah berkata...

Assalamu'alaikuk Ani

Kak pernah pegang ular di sana.. bandar tasek bukit merah.. ingatkan kulit ular bersisik rupanya tidak..

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Zue,

Akak pun jenis geli dengan benda merayap ni usahkan ular, bila gardening pun terserempak dengan cacing boleh terduduk terperanjat campur geli, mesti akak lari.

Kunang-Kunang berkata...

Kakcik,

Betul, tapi budak2 lelaki ni dia orang lain macam sikitkan, benda gini pun nak di cuba.

Kunang-Kunang berkata...

Ati,

Waalaikumussalam. Ini anak kak ani yang bongsu, sekarang dah tahun 2 di UIA.

Masa dia pegang ni akak tak tengok, tengok gambar jer. Dia pun takut katanya. Kena pegang kejap kepala ular tu, sebab kepala tu yang meliuk lintuk.

Kunang-Kunang berkata...

pB,

Ada akak tengok dalam program ditv. Benda2 yang kita takut atau geli ni kita hendaklah menghadapi kenyataan dengan mendekati dan memegangnya.

pB kira beranilah tu.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Deru Ombak,

Tulah yang bagusnya. Tambah pulak dia lelaki.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Zai,

Kita samalah. Akak pun macam tu, ular tengok dalam tv pun boleh loya, tapi di rumah tu sukalah sangat tengok program macam ni.

Benda merayap yang lain pun gitu juga seperti cacing, ulat dan seangkatan dengannyalah.

Ada orang kata. baja tani cacing bagus untuk orkid, tapi akak kalau diberi percuma pun tak nak. Manalah tahu tiba ada yang hidu 'sun bathing' pulak dalam pasu tu.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Kak Werdah,

Semoga akak sihat yer.

Berani akak pegang yer. Saya ni jenis penakut sikit benda2 macam ni.

WuMing berkata...

WuMing memang berbadan besar... tapi aksi di atas tuu...

Kalau orang suruh buat... Terus jadi baik hati..Berkorban untuk beri peluang kepada orang lain....

Dieyna berkata...

huhu tidak akan sesekali merelakan diri ini memegang cik uuu