Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Rabu, 8 Februari 2012

Rabu Yang Kelu 12 - Mencari Damai di Gelap Pagi

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ






18 ulasan:

kakcik berkata...

Tenang dan damai. :)

Kakzakie berkata...

Sambil menikmati keindahan gambar dengar pula lagu dendangan blog rasa tenang kak ani...

kakchik@ella berkata...

damai dan tenang, kan kak.

kakchik@ella berkata...

damai dan tenang, kan kak.

sal berkata...

cantiknya pemandangan...

zulkbo berkata...

salam Kak..
moga sihat selalu hendaknya..
kelihatan damai sekali..nak tanya
ada nyamuk tak kat situ..?

Cikli berkata...

sekarang 7.30 masih gelap.
semoga kak sihat sentiasa.

anitaare berkata...

Subhanallah..tenang dan damai ciptaan Ilahi

Mila@Rimbun berkata...

bestnyer kalau dapat jogging pagi2 kat tempat camni, tenang dan damai

Zaitun berkata...

Salam kak ani sihat?

Cantik pemandangannya,tenang dan damai.

Aine Ainun berkata...

Cantik..
Kat mane ni..

MulutPayau berkata...

cantiknya.....hijau, tenang dan damai...

Iza Teratak Usang berkata...

Boleh tenangkan fikiran ni..
aman je nampak..

S..U..D..@..I..S berkata...

stenang air di sungai sesegar udara diwaktu pagi, boleh merungkai semak didada, merawat minda juga

ummu berkata...

salam kak hanim
indah, dan mendamaikan..
menyejukkan jiwa yang gundah.

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum Kak Ani..

Moga kakak sihat hendaknya..

Segar rasanya di waktu pagi dan hampir setiap pagi saya berjalan..

Kunang-Kunang berkata...

Kakcik,

Begitulah ciptaan Allah cantik dan mendamaikan jiwa kita kan.

Kakzakie,

Terima kasih sudi dengar lagu lama tu.


Kakchik@ella

Ketenangan sentiasa dicarikan!!

Sal,

Terima kasih Sal

Waalaikumussalam Zulkbo,

He he, akak tak taulah, selepas ambik gambar akak masuk dalam kereta tak duduk kat luar macam orang 2 orang tu. Nampak tak gagak menemani mereka.

CikLi,

Akak sihat, terima kasih. Lama
CikLi tak bersiaran.

Anitaare

Yer Ita, Allah Pencipta Yang Maha Agong dan Bijaksana.

Mila@Rimbun

Salam kenal. Terima kasih singgah.

Memang ramai orang berjogging di dalam Taman ni pagi dan petang. Bagi orang yang macam kak ani ni, berjalan kaki saja tu pun dalam jarak yang tak jauh.

Kunang-Kunang berkata...

Zaitun

Alhamdulillah, kak ani sihat semoga Zai pun begitu juga yer.

Aine Ainun,

Ni di Taman Tasek Shah Alam bertentangan dengan 'Wet World' tu.

MP,

Dah tak banyak tempat sejuk mata memandang di Lembah Klang ni lagi yang tinggal. Sikit-sikit gini jerlah.

Iza,

Hari minggu terutama waktu petang di sinilah ramai ibubapa bawa anak-anak bermain, makan dan lain-lain.

SUD@IS,

Sekarang ni nak cari damai pun kena pilih tempat sebab tak semua tempat sunyi tu selamat kan.

Ramai orang2 yang suka mengganggu ketenangan orang sekarang ni sehingga kita rasa tak tau kat mana lagi tempat selamat.

Waalaikumussalam Ummu,

Semoga Ummu sihat. Tulah Allah suruh kita merantau melihat ciptaannya kan. ketenangan, kedamaian ada di mana-mana.

Waalaikumussalam Abd Razak,

Akak sihat semoga Saudara Abd Razak juga dikurniakan Allah kesihatan yang baik.

Bagus buat eksesais selalu. Berjalan merupa satu eksesais yang baik.