Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Isnin, 20 Februari 2012

Maaf Di Pinta - Ada Hal Sikit

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Pagi ni tak tau di mana jari saya tersilap tekan. Tiba-tiba senarai blog kawan-kawan blogger 80% hilang. Jadi saya harap kawan-kawan jangan berkecik hati yer kalau nama blog kawan-kawan tidak ada dalam 'Senarai Blog Kawan' saya seperti biasa. Saya sedang menguruskan untuk menyenaraikan semula blog kawan-kawan untuk dipaparkan dalam blog saya.

16 ulasan:

Farid berkata...

Salam kak Ani

Dua tiga hari lepas mengalami juga masalah yang sama...panik sekejap...terpaksa senaraikan semula satu persatu...rasa2nya masih ada yang tertinggal...nak buat cemana tak disengajakan.

Deru Ombak berkata...

Assalamualaikum Puan..
Kesilapan biasa tuh.. Jgn susah hati ya..

Kakzakie berkata...

Assalamu'alikum Kak Ani...

Jangan sedih Kak... bimbing darah tinggi naik. Pelan-pelan buat insya-allah ok

kakchik@ella berkata...

Tak pe kak. Pelan-pelan. Saya tak marah dan saya rasa org lain pun tak marah.

Werdah berkata...

Assalamu'alaikum Ani

Tak mengapa Ani.. jangan susah hati.. insyaAllah tak ada yang berkecil hati

Kamsiah berkata...

salam...takde apa nak dikecik ati hehe...silap teknik kut

insan_marhaen berkata...

jangan lupa nama IM dalam senarai.

MulutPayau berkata...

tak pe kak.....buat pelan2 ya...rasanya tak de yg kecik hati...

LYAfrina berkata...

xpe..slow2
akak jgn tension2 yer..ini pon ujian... byk2 bsabar

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam:

* Farid
* Deru Ombak
* Kakzakie
* kakchik@ella
* Kak Werdah
* Kamsiah
* Insan Marhaen
* MulutPayau
* LYAfrina

Terima kasih atas pengertian, nak gelak pun ada. Entah berapa lama pun tak tau, rupanya tajuk blog pun dah tak ada. Terpaksa buat baru.

Iza Teratak Usang berkata...

Assalam...
Dah hilang jejak ye kak ani?
Sabar ye...
dugaan tu..

sal berkata...

assalamualaikum kak ani..
kesilapan teknikal, sesekali, saya pun begitu juga...namun berdoa agar dipermudahkan uruan..amin

Zaitun berkata...

Salam kak ani...pernah terjadi pada saya. Takpe buat perlahan2.

Cikli berkata...

hilang senarai kawan takpe, jangan hilang kawan

Pn Kartini berkata...

Assalamualaikum my dear Kak Ani:)

InsyaAllah kak..
jejak rakan bisa dijejaki semula..;)

ieja amieja berkata...

salam kak ani..
sabar ye kak..buat pelan2 ..