Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Rabu, 25 Januari 2012

Rabu Yang Kelu 11 - Mainlah!!! Asal Bahagia

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ






15 ulasan:

Kakcik Nur berkata...

Hahaha... comel. :)

ajumohit berkata...

alahai comelnya, lihat kegebuan pipi dan badannya tu teringat pada anak no 2 saya tu, geram dapat gomol dia hehehehhee

Temuk berkata...

Seronok bila melihat si kecil (anak ataupun cucu) gembira dengan telatahnya. Dan selalunya kita pun ambil bahagian, ikut jadi macam dia! Cuma sedihnya bila badan kita kurang sihat, ada kalanya melihat si kecil bahagia pun kita berasa kosong di hati. Penyakit 'mood'lah ini agaknya, yang jadi ekor kepada 'badan kurang sihat'. Minta-minta jauhlah daripada kita kedua-duanya. Salam bahagia.

Deru Ombak berkata...

comel... :)

Hanis Azla berkata...

muka dia mmg nmpk bahagia sgt..

Kakzakie berkata...

Anak-anak... ada saja idea nak main. Kita yg tengok pun suka boleh senyum...

ieja amieja berkata...

alahai comelnye tgk telatah dia..geram rasa nak cubit2 pipi tuh..

Acik Erna berkata...

assalam kak ani..ye la tu kan..asalkan seronok main..main lah..janji tak bahaya..

S..U..D..@..I..S berkata...

kanak2 buat apa pun cantik...comey22

sal berkata...

kreatifnya..

MulutPayau berkata...

alahai comelnya......

Farid berkata...

hanya dengan memandang wajah comel anak2...rasa hilang segala beban yang bertandang...

Farid berkata...

hanya dengan memandang wajah comel anak2...rasa hilang segala beban yang bertandang...

Kunang-Kunang berkata...

Terima kasih pada kawan-kawan yang singgah dan meninggalkan catatan.

Kakcik
Ajumohit
Temuk
Deru Ombak
Hanis Azla
Kakzakie
ieja amieja
Acik Erna
SUD@IS
sal
MulutPayau
Farid

Semoga kita semua diberikan kebahagian semasa di dunia dan semasa di sana nanti. Amin.

LadyBird berkata...

pdgn kanak2 semua bende itu indah.. semua bende itu permainan.. :).. hidup dipenuhi ceria tanpa sekelumit duka.. kalau duka pun sebab xdpt gula2 .. hihihi