Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Rabu, 25 Januari 2012

Giveaway Sulung Miecyber's Blog

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Photobucket


Kawan saya Miecyber ada menjemput saya untuk meyertai Giveaway Sulungnya yang bannernya berlip-lap seperti di atas tu. Jadi nak ajaklah kawan-kawan semua ramai-ramai menyertai giveaway ni. Semoga dengan penyertaan kita, Giveaway Sulung Miecyber's Blog ni akan bertambah meriah.

Giveaway ini berlangsung selama 3 minggu bermula 21 hb Januari 2012


Giveaway Sulung Miecyber's Blog


Cara menyertai


1.Blogger perlu buat posting Review Miecyber's Blog
.

2.Berikan pendapat anda mengenai Miecyber's Blog


3. Ceritakan tentang Giveaway yang sedang berjalan ini,


4. Letak banner Giveaway di dalam entry dan link kan kepada entry ini.

5. Klik Like Fanpage Penaja Giveaway



Panaja Pertama

Miecyber's Blog | Fanpage Miecyber's Blog


Penaja Kedua

Taman Negara Package | Fanpage Taman Negara Package


6. Postkan link giveaway anda di bahagian komen ini



6. Hadiah Untuk Review Yang Paling Menarik


a. Top up RM 30 & Cenderahati

b. Top up RM 20 & Cenderahati

c.Top up RM 10 & Cenderahati



Sekarang nak buat review untuk blog Mie ni. Aduss saya ni tak pandai sangat nak review-review ni. Apa pun saya suka dengan Blog Mie ni kerana pertama sekali yang saya suka ialah N3nya padat dan penuh maklumat. Templetenya cantik dengan warna biru yang menyejukkan mata. Loading pun senang.

5 ulasan:

Hairun Azmi Hashim berkata...

Terimakasih Kak Nim kerana join Give away Sulung Miecyber's Blog.:D

Kakzakie berkata...

Kakak pun diundang tapi kakak tak pandai nak buat riview walau Kak Ani perasan kakak dulu adalah salah satu pengunjung utama blog dia...

Iza Teratak Usang berkata...

Assalam..
Moga berjaya...

zulkbo berkata...

salam Kak..
terbaiklah..menyahut seruan dan cabaran..saya ingatkan tak de kawan lain dah yang nak join contest ni

LadyBird berkata...

gud lak akak.. smg berjaya :D..