Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Rabu, 14 Disember 2011

Ambik Darah Lagi

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ




Tadi jam 8.30 pagi saya dah tiba di Pusat Perubatan SALAM. Hari ni saya kena ambik darah dan besok jumpa doktor lagi.

Mudah-mudahan keputusan darah yang diambil esok tidak membawa apa-apa masalah kepada saya. Itulah doa saya setiap masa.

36 ulasan:

kakcik berkata...

Mudah2an kesihatan Kak Ani bertambah baik dari masa ke masa, InsyaAllah.

Werdah berkata...

Assalamu'alaikum Ani

InsyaAllah, mudah-mudahan tidak memberikan masalah.

Esok giliran kak ambil darah di HKL, 29hb baru dapat keputusan.

Anaa berkata...

Semoga semuanya dipermudahkan untuk kak Ani..

che mid berkata...

Mudah-mudahan ya kak. CM doakan semga semua baik-baik sahaja..

Ati Masrif berkata...

salam kak ani,

maaf lama tak mai, ati pun
baru online lepas cuti seminggu

semoga akak sihat sentiasa
20 dec ni ati pula nk chk darah

Cikli berkata...

insyaAllah selamat dan sihat.

MulutPayau berkata...

semoga Allah permudahkan segala urusan akak....

Fara berkata...

Sy doakan segala urusan Cik Ani dipermudahkan Allah. Insya-Allah!

iza berkata...

Assalam...
Benda yang paling saya takut adalah jarum..
moga kak ani sihat hendaknya..

Pn Kartini berkata...

Assalamualaikum kak ani..:)

Moga segalanya baik2...insyaAllah...

Acik Erna berkata...

assalam kak ani..semoga semuanya baik2 saja..dan kak ani kembali sihat dan ceria.

Zaitun berkata...

Mudah2an kak ani bertambah sihat, insyaAllah berkat doa yang kita panjatkan.

gadisBunga berkata...

semoga auntie tak apa-apa....risau jugak saya ni, tapi kita doakan yg terbaik~

Amie berkata...

insya-Allah...semuanya akan baik.

sekamar rindu berkata...

salam...

Ya Allah...berikanlah kesihatan yg baik buat kak ni...amin

sal berkata...

Assalamualaikum..
Tabahkan hati ye kak Ani..
memang berubat ni menguji kesabaran kita..tapi jangan berputus asa..

saya pun pernah dua tahun lepas..sentiasa ulang alik ke hospital..asik2 cocok..ambik darah..test darah..masa tu hanya tuhan yg tahu, debaran hati..kena kuat..
skrg saya juga buat alternatif..
terapi ayat2 Quran..nampak lebih sihat buat masa nih..

PINATBATE berkata...

Semuga kuat dan sntiasa dipelihara Allah kak.
4 tahun lalu saya berulang alik meneman anak yg kena buat pemindahan darah setiap 2 minggu sekali akibat anemia kronik.Sampai dah lali dengan jerit tangis anak yg kena cucuk jarum tu..rahmat Allah jua yg melimpahi kami sekeluarga. Dgn izinNya anak saya sembuh slps 5 tahun diuji.sekarang umurnya dah nak masuk 10..sihat .Alhamdulillah.Sekadar bercerita kak..

zulkbo berkata...

salam Kak..
insyaallah okey semua..
moga anda tabah dan kembali
sihat seperti sediakala

Kunang-Kunang berkata...

Kakcik,

Terima kasih sentiasa doakan kak ani.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Kak Werdah,

Alhamdulillah nampaknya ada perubahan positif pada saya.

Saya dokan kak werdah ok. Semoga keputusan ujian darah yang akan diambil tu mendapat keputusan positf.

Kunang-Kunang berkata...

Anaa,

Terima kasih atas doa Anaa.

Kunang-Kunang berkata...

Che mid.

Terima kasih banyak doakan akak.

Kunang-Kunang berkata...

Ati,

Memanglah kita ni banyak benar benda yang perlu kita utamakan.Semoga Ati sihat.

Kunang-Kunang berkata...

Cik Li,

Terima kasih. Dan beransur-ansur ni.

Kunang-Kunang berkata...

MP.

Terima kasih.

Kunang-Kunang berkata...

Fara,

Terima kasih banyak2. Semoga Fara pun sihat juga.

Kunang-Kunang berkata...

Iza,

Memang ketika nak ambik darah selalu bimbang sebab kak ani ni jenis susah nak jumpa salur darah, kalau kena nurse yang ambik tu dan berapa pasti, sakitlah kita.

Kunang-Kunang berkata...

Sis Tinie,

Terima kasih. Sis Tinie dah sihat ker

Kunang-Kunang berkata...

Acik Erna,

Alhamdulillah dah banyak perubahannya.

Kunang-Kunang berkata...

Zai,

begitulah keadaan orang2 seusia kak ani ni, kejap sakit, kejap sihat.

Alhamdulillah diuji sikit2 saja. I

Kunang-Kunang berkata...

GB,

Terima kasih doakan kak ani. Semoga GB gembira dan diberikan Allah kesihatan yang baik.

Kunang-Kunang berkata...

Amie,

Terima kasih.

Kunang-Kunang berkata...

SR,

Terima kasih doakan kak ani. Semoga pihak SR pun sihat2 saja yer.

Kunang-Kunang berkata...

Sal,

Itulah kita yer Sal sentiasa diuji oleh Allah. Kenalah kita belajar tabahkan.

Kunang-Kunang berkata...

Pinat,

Terima kasih singgah. Terima kasih juga dokan kak ani.

Tulah ujian Allah pada kita hambanya kan. Tak diujiNYA kita, anak kita. Memerlukan kesabaharan dan ketabahan.

Alhamdulillah anak Pinat dah okey.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Zulkbo,

Alhamdulillah dah beransur2ansur okeylah rasanya.

Semoga zulkbo sekeluarga pun berada dalam keadaan sihat.