Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Rabu, 21 September 2011

Wordless Wednesday - 6 - Destinasi

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ








57 ulasan:

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum Kak Ani...

Moga kakak sihat hendaknya..

Kakzakie berkata...

Semua destinasinya cantik...:)

ainnoraini berkata...

suke tengok yg no.1&2..nyaman jer..

kakcik berkata...

Gambar pemandangan sentiasa membuatkan saya teruja untuk menatapnya. :)

sahromnasrudin berkata...

sy suke pic no 3 tue, kak

pB berkata...

dah rabu dah hari nie


kejab jerrrrr

Zaitun berkata...

Air memang mendamaikan.

che mid berkata...

senyum tanpa kata apa-apa...

Amie berkata...

Assalamualaikum,
tumpang menikmati keindahan alam ciptaan-Nya...

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Saudara Abd Razak,

Alhamdulillah akak sihat kecuali sakit2 yang dah memang sedia ada tulah.

Semoga Abd Razak juga diberikan Allah kesihatan yang baik dan diberkati selalu.

Kunang-Kunang berkata...

Kakzakie,

Semua gambar tu saya ambil semasa perjalanan di Kuantan.

Kunang-Kunang berkata...

Ainnoraini,

No1 dan 2 tu gambar sungai Pahang? di Kuantan dari bilik hotel. Memang cantik pemandangan disitu.

Kunang-Kunang berkata...

Kakcik,

kak Ani juga suka gambar2 pemandangan ni.

Kunang-Kunang berkata...

Sahrom,

No 3 tu ketika jem semasa perjalanan balik dari Kuantan ke SA ahad lepas. Jem bermula selepas R & R Temerloh sehingga tak jauh dari tol Karak.

Kunang-Kunang berkata...

pB,

Begitu cepat masa berlalu.

Kunang-Kunang berkata...

Zaiton,

Memang semua makhluk pun bermula dari airkan.

Kunang-Kunang berkata...

CheMid,

Terima kasih sudi melihat gambar2 tu.

Kunang-Kunang berkata...

Amie,

Silakan.

♥ manje ♥ berkata...

assalamualaikum

permandangan ciptaaan Allah memang tercantik... SUBHANALLAH

kita suka tengok air... ~

Kunang-Kunang berkata...

Manje,

Terima kasih.

Acik Erna berkata...

assalam kak ani..cantik2 gambarnya

Queenie berkata...

masyaAllah....cantiknya...
kalau saya tengok pemandangan/gambar yg cantik2 gini, mmg rasa mcm nak nangis jer..tak tau naper...

siap yang 'tangkap' gambar2 ni..?
mmg baik punya...

Hanis Azla berkata...

no. 1 & 2, terasa damai melihatnya..

Ati Masrif berkata...

salam kak ani,

damai sangat bila senja ni

sungai pahang ke tu :)

a.samad jaafar berkata...

salam buat kakak kunang-kunang..
saya melihat dua perkara yan kontra dn rasa jiwa yang kontras..menarik sekali kak..

Kamariah Awang berkata...

Betapa syahdunya....

Kamariah Awang berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
S..U..D..@..I..S berkata...

semua pic cantik2 kat maana nih....

missgee berkata...

Suasana yang mendamaikan..
Tenang hati dapat dirasakan..

shameel berkata...

cantik sekali kak pemandangannya.
Alam yang terbentang tanda kehebatan-Nya

AI berkata...

- kemane destinasi terakhir kite???

zulkbo berkata...

salam Kak..
jauh berjalan..
luas pemandangannya..
:)

NzA berkata...

bercuti kt mana ni kak....???

Cik SHiNJU berkata...

cantiknya gambar2 ni..
Tenang jer melihatnya...

kakchik@ella berkata...

Nice view. Tenang jiwa saya melihatnya. Sumpah tergoda kak.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Acik Erna,

Semenjak berblog ni suka ambik gambar tanpa orang.

Kunang-Kunang berkata...

Hanis,

Terima kasih sudi singgah.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Ati,
Sungai ni mengalir di sepanjang tepian bandar Kuantan, tak pasti adakah nama dia Sungai Pahang.

Kunang-Kunang berkata...

Ma,

Terima kasih sudi singgah.

Kunang-Kunang berkata...

Sud@is,

gambar 1 dan 2 di Kuantan, gambar tiga di sepanjang Leburaya Pantai Timur rasanya antara Lancang dan Karak, yang keempat, Lebuhraya Duke.

Kunang-Kunang berkata...

Queenie,

Terima kasih sukakan gambar2 tu. Mengalir air mata bila terkenang kebesaran Allah yang maha pencipta.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam a. sama.

Sesebuah gambar tu bergantung kepada individu yang mentafsirkannya.

Kunang-Kunang berkata...

Gee,

Sungai-sungai di Semenanjung ni susah nak cari sebersih dan sejernih sungai2 di Sabah. Di sabah akak suka tengok sungai2nya cantik dan jernih airnya.

Kunang-Kunang berkata...

Cikgu Shameel,

Itulah Allah Maha Pencipta.

Kunang-Kunang berkata...

Al,

Destinasi akhir kita ialah menuju kampong halaman yang setiap orang akan kembali ke sana.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam saudara Zulkbo,

Salah satu hobi kami ialah berjalan-jalan ke tempat2 yang menarik ketika ada masa kelapangan.

Kunang-Kunang berkata...

NZA,

Masa ni kami sedang menghadiri perkahwinan anak saudara di Kuantan.

Kunang-Kunang berkata...

Cik Shinju,

Terima kasih sukakan gambar-gambar tu.

Kunang-Kunang berkata...

Kakchik@ella.

Terima kasih sudi singgah dan terima kasih sukakan gambar2 tu.

mountdweller berkata...

Assalamualaikum Sdr.

Saya pun bersara pilihan.

Cantik dan saya suka gambar2 itu.
Saya sukakan nature. Sebab naturelah saya pilih kegiatan mendaki dan trekking

hani@debumelukut berkata...

Damai..Kita semua menuju destinasi dengan pelbagai cara..

Kamariah Awang berkata...

Membayangkan suasananya yang sejuk, sepoi dan nyaman...

MulutPayau berkata...

Assalamualaikum kak...

Cantiknya gambar2 tu...tenang dan mndamaikan....

Kunang-Kunang berkata...

Salam Kenal Saudara mountdweller

Nature memang mengasyik jika kita pandai menilainya. Saya tidak berkemampuan untuk melakukan aktiviti lasak.

Masa dulu2 pernah jugalah merasa melakukan aktiviti jungle trekking tapi mendaki tak pernah.

Kunang-Kunang berkata...

Cikgu Hani,

Betul tu, di mana pun kita berada kita sentiasa menikmati kebesaran Allah yang dijadikan untuk kita.

Kunang-Kunang berkata...

Ma,

Terima kasih sudi singgah. Semenjak berblog ni saya memang suka ambik gambar tanpa 'model'. Budak2 pun dah faham.

Kunang-Kunang berkata...

MP,

Semoga gembira selalu.

Sesuatu yang mendamaikan sangat akak inginkan dalam hidup akak sekarang ni.