Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Rabu, 3 Ogos 2011

Wordless Wednesday - 4 - Tertunainya Sebuah Perjanjian

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


43 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

Semoga janji itu dipatuhi dan ikatan itu kekal sampai bila2 dengan rahmat Ilahi...

Ayu berkata...

Assalmualaikum, ayu melawat di sni..
moga redha Allah mengiringi ikatan yang terpatri...

zue berkata...

mudah2an hingga ke akhir hayat.

gadisBunga berkata...

terbina sebuah masjid....

iza berkata...

Assalam...
Bulan puasa pun ada orang kahwin ke?
kalau betul la, memang cabaran betul ni..

AI berkata...

- alhamdulillah...menangislah semua syaitan...

ajumohit berkata...

Saat bc taklik tu sedey tu sob sob

sahromnasrudin berkata...

alhamdulillah...selesai urusan wajib..

ainnoraini berkata...

kene la jaga sebaik-baiknye...

Ann Huda (Ate) berkata...

Walimah di bulan Ramadhan, moga mendapat lebih kekuatan untuk beribadah...iya, kalau dulu sahur, buka, tilawah dan beribadat sorang2, sekarang dah 'berjemaah', qiam pun ada org yg nak kejutkan...:)

sal berkata...

alhandulillah..moga bahagia dipayungi iman Allah..

NzA berkata...

Semoga bahagia hingga keakhir hayat....

abu muaz berkata...

bila ni?

insan_marhaen berkata...

bertempiaranlah syaitan kerana kegagalannya memisahkan mereka..

missgee berkata...

Sap yang kawen??
Wah!!! Selamat berbahagia
hendaknya :)

shameel Iskandar berkata...

Perkahwinan tidak hanya penyatuan dan perpaduan. Lebih penting dari itu, ia adalah ibadah yang dituntut oleh Tuhan.

shameel Iskandar berkata...

lupa pulak nak ucapkan selamat berpuasa buat kak Ani

littlehumblelynn berkata...

Aunty,

menantu ke aunty.smg kekal ke akhirhayat.amin

littlehumblelynn berkata...

Aunty,

menantu ke aunty.smg kekal ke akhirhayat.amin

Kunang-Kunang berkata...

Cik Shinju,

Itulah yang kita harap kepada setiap perkahwinan. Berkekalan ke akhir hayat.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Ayu,

Terima kasih singgah. Itulah juga harapan ibuayah kepada setiap perkahwinan anak2.

Kunang-Kunang berkata...

GB,

Begitulah dengan izinNYA.

Kunang-Kunang berkata...

Zue,

Terima kasih doakan mereka berdua.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Iza,

Peristiwa terjadi sebelum puasa.

Kunang-Kunang berkata...

Al,

Mana tak menangis kuranglah sorang yang boleh dihasutnyakan.

Kunang-Kunang berkata...

Aju,

Kalau orang ingat akan taklik yang telah dibacanya ketika perkahwinan diikat, InsyaAllah ikatan akan tetap teguh ke akhir hayat.

Kunang-Kunang berkata...

Sahrom,

Alhamdulillah janji pun dah tertunai antara keduanyakan. Ibubapa mendoakan kebahagian mereka.

Kunang-Kunang berkata...

Ainnoraini,

Begitulah juga harapan kami semua.

Kunang-Kunang berkata...

Lynn,

Ujian sebuah perkahwinan memang banyakkan. Ia memerlukan kesabaran dikedua belah pihak.

Ibarat kata dalam lagu S.M. Salim "dulu makan sorang, sekarang makan berdua".

Kunang-Kunang berkata...

Ate,

Perkahwinan berlaku sebelum puasa. Masih manis kata orang.

Kunang-Kunang berkata...

Sal,

Terima kasih atas doa sal tu.

Kunang-Kunang berkata...

NZA,

Terima kasih bagi pihak pengantin.

Kunang-Kunang berkata...

Abu Muaz,

Sebelum puasa. Raya ni InsyaAllah rasa berdualah nampaknya.

Kunang-Kunang berkata...

IM,

Padan muka syetankan. Tapi mereka ni tak pandai berputus asa, kita lupa dia tak pernah lupa nak goda kita.

Kunang-Kunang berkata...

Gee,

Terima kasih doakan mereka. Anak saudara yang kawin ni.

Kunang-Kunang berkata...

Cikgu Shameel,

Betul tu,semoga dengan perkahwinan ini urusan kehidupan akan diatur dengan lebih sempurna.

Auntie juga ucapkan selama berpuasa pada shameel. Semoga Allah berikan Shameel kesihatan yang baik untuk beribadat kepadaNYA dengan ikhlas untuk mendapat redhaBYA.

Kunang-Kunang berkata...

Lynn,

Perkahwinan anak saudara.

zulkbo berkata...

salam Kak..
alhamdulillah..
anak siapa tu?
dapat menantu ke?
tahniah!

ummu berkata...

assalamualaikum kak hanim
alhamdulillah, moga janji setia itu kan bahagia selamanya.
anak akak yang nikah di terengganu tempoh hari ke kak?
mesti meriah kan keluarga besar akak..

Cikli berkata...

kebahagiaan akan bertambah dgn bertambahnya cucu

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Saudara Zulkbo,

Perkahwinan anak saudara kak ani.

Jadi menantu saudaralah. anak-anak saudara kedua2 belah pihak sedang membesar, kerap ada majlis kawin anak-anak saudara ini. Tak belah kak ani sebelah hasben. Meriah bila budak2 ni dah besar.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Ummu,

Perkahwinan anak saudara. Samalahkan macam anak sendiri. Melihat mereka membesar dari baby hingga dah besar macam ni. Tumpang seronok.

Kunang-Kunang berkata...

CikLi,

Ini perkahwinan Terengganu lawan Kelantan, bezanya yang lelaki tu dari Terengganu (anak saudara) dan isterinya orang KB.