Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Rabu, 6 Julai 2011

Wordless Wednesday

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ




32 ulasan:

kakcik berkata...

Amboi....amboiiii... geramnya dia! :)

AI berkata...

- geram kat sape tu...

sal berkata...

lahai...napa nangis?
comeh..comehnya..
penatlah nenek nak pujuk..

Che Mid berkata...

Salam, Budak-budak je yang berani buat macam tu kan, orang tua macam kita ni, sape berani!

Cik SHiNJU berkata...

hehehe... cutenyer... :)

gadisbunga berkata...

seriau tgk~

MulutPayau berkata...

comelnya....!!!!

sis intan berkata...

tembamnya dia, kak Ani... :)

iza berkata...

Assalam..
Lepaskan geram ke tu???

werdah berkata...

Assalamu'alaikum Ani

Semoga sihat

Ya lah nampak sangat geramnya tu..

ajumohit berkata...

Alahai comeynya kak... Tembam!!!

missgee berkata...

Comel (^.^)

P/s: Salam tumpang Baca :)

insan_marhaen berkata...

Biarlah dia lepaskan perasaan..

Miecyber berkata...

Tembamnyer...Hehehehe

Blog Baru >> http://savebudget.net

Zaitun berkata...

Tembam tapi tetap comel.

Cikli berkata...

kanak-kanak itu putih bersih. kitalah yang mencorakkan mereka.

Kunang-Kunang berkata...

Kakcik,

Moody jugak tu.

Kunang-Kunang berkata...

Al,

Geram tak leh putuskan getah tu agaknya

Kunang-Kunang berkata...

Sal,

Bukan nangis geram tu

Kunang-Kunang berkata...

Tulah Che Mid orang kata budak2 ni dia tak tahu akibat dari perbuatan dia.

Kalau putuskan ker sakit mulut tu. Gambar ni pun rasanya sama-sama dia yang snap, kak dia kot.

Telefon nenek tu memang selalu jadi mangsa cucu.

Kunang-Kunang berkata...

Cik Shinju,

Geram benar agaknya.

Kunang-Kunang berkata...

GB,

Seriau takut putuskan.

Kunang-Kunang berkata...

NP

Sekarang dah kurang tembamnya.

Kunang-Kunang berkata...

Intan,

Kak ani memang tembam, he he

Kunang-Kunang berkata...

Iza,

Ha ha macam tu lah budak2.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Kak Werdah,

Semoga akak sihat.

Dia tak tahu buatnya putus getah tu. Sakit..

Kunang-Kunang berkata...

IM,

Jangan meraung dah lepas tu

Kunang-Kunang berkata...

Aju,

Inilah yang akak cerita demam berulang2 tu, sekarang dah sihat, Alhamdulillah, badan pun dah susut.

Kunang-Kunang berkata...

Missgee,

Terima kasih sudi singgah

Kunang-Kunang berkata...

Mie,

Macam nenek dialah tu..

Kunang-Kunang berkata...

Zai,

Terima kasih, masa kecik tembam comelkan kan.

Kunang-Kunang berkata...

CikLi,

Betul tu, kitalah yang membentuk dia nak jadi apa.