Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Rabu, 27 Julai 2011

Terharunya hati ini

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Kawan-kawan mesti tertanya-tanyakan kenapa saya letakan 'heading' blog Cikgu Shameel Iskandar ni di N3 saya ni.

Sebenarnya semalam ketika singgah di Blog Cikgu Shameel terperanjat dan terharunya saya membaca apa yang ditulis oleh BELIAU tentang blog saya. Tingginya penghargaan yang diberikan. Sebagai seorang anak muda yang dah mempunyai follower yang sudah menjangkau seribu lebih untuk blognya, sudi menceritakan tentang blog saya yang tak segah mana ni. Kadang-kadang rasa rendah diri masih kuat dihati bila dibandingkan dengan blog-blog kawan blogger yang majoritinya berpangkat adik dan anak kepada saya.

Terima kasih Cikgu Shameel kerana sudi memberikan perhatian kepada blog saya ini. Ini mendorong saya untuk lebih bergiat dalam berblog. InsyaAllah.

21 ulasan:

kakcik berkata...

Setidak-tidaknya ada yang menyedari kewujudan blog kita, kan Kak Ani?. :)

AI berkata...

- yg bagus dan baik akan dihargai oleh org yg pandai menghargai...kan

Kunang-Kunang berkata...

Kakcik,

betul tu, tak adalah kita syok sendirikan. He he

Kunang-Kunang berkata...

Al,

Terima kasih Al. Semoga dengan pemanjangan award yang Al berikan tu bertambah ramailah ukhwah antara kita.

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum Kak..:)

Moga kakak sihat hendaknya..

Tahniah kak! Satu penghargaan dari shameel untuk kakak

ainnoraini berkata...

dah bace kat blog syameel tu, pasal kak ani ni...

kalau saye pun seronok ade org menghargai pemberian kite tu kann

ajumohit berkata...

mmg seronok bila ade yg menghargai kan kak...utk itu kita akan terus bersemangat untuk mencoretkan sesuatu yg berharga utk tatapan semua pembaca

Kakzakie berkata...

Kak Ani tak sedar betapa N3 di sini penuh pengisian yg cantik. Kakak pun suka membacanya....

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Saudara Abd Razak.

Terima kasih kerana Abd Razak selalu singgah di blog kak ani. Semoga ukhwah kita diberkati Allah.

Kunang-Kunang berkata...

Ain,

Memang seronok bila ada orang perasan ujudnya blog kita. Terima kasih Ain.

Kunang-Kunang berkata...

Aju, betul tu. Tambahan pulak kak ani ni seorang blogger yang dah berusia, kalau ada anak2 muda yang sudi singgah dan membacanya, Alhamdulillah.

Kunang-Kunang berkata...

Kakzakie,

Terima kasih atas kenyataan kakzakie tu.

al-lavendari berkata...

satu penghargaan yang ikhlas yang tentunya akan mendorong dan membakar semangat untuk terus berblog.

syabas dan tahniah.

ahmad humairi berkata...

Salam Ramadhan al Mubarak
(Marhaban yan ramadhan),

Alhamdulillah,
Award itu dipanjangkan untuk saya juga...terima kasih. Moga ukhuwah sesama kita para blogger kan berpanjangan...

NzA berkata...

bahagia bila dihargai.....

Kunang-Kunang berkata...

Tuan Haji Al,

Terima kasih.

Kunang-Kunang berkata...

Cikgu Ahmad Humairi,

Sama-samalah kita meriahkan bukan Ramadhan yang akan datang tak lama lagi ni dengan menambahkan ibadat kita.

Kunang-Kunang berkata...

NZA,

betul tu. Malu pun ada.

si para para berkata...

cekgu tu memang best...

ummu berkata...

salam kak ani.
tahniah ya.
blog akak memang menarik dan santai.

ummu berkata...

salam kak ani.
tahniah ya.
blog akak memang menarik dan santai.