Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Khamis, 21 Julai 2011

Award Di Bulan Julai

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Semalam dapatlah saya menziarah beberapa blog kawan-kawan. Bila tiba di blog rakan kita AL saya dapati Al ada berikan award kepada kawan-kawan dan salah seorangnya adalah saya. Terima kasih atas ingatan Al itu.



Untuk sama-sama memeriahkan lagi saya berikan pulak award dari Al kepada kawan-kawan berikut:

Kakcik Seroja
Kakzakie
Kak Pah
Miecyber
hani@debumelukut
Syimama
Aby (Wak)
Ustaz Abdul Razak
Shameel Iskandar
Che Mid
Ajumohit


Buat masa ini, nampaknya inilah dulu kawan-kawan yang dapat saya panjangkan award dari Al ni. Maaflah yer, InsyaAllah lain kali saya panjangkan pulak pada kawan-kawan yang lain.

23 ulasan:

sahromnasrudin berkata...

tahniah kpd semua penerima..memang mereka layak menerimanya

Ati Masrif berkata...

salam kak,

baru dapat sampai sini
ramai gak yg dapat award ni

tapi ati tak dapat
pasai tak kenai lagi :)

Cikli berkata...

orang berbudi kita berbahasa

ahmad humairi berkata...

Tahniah dari saya jugak.

littlehumblelynn berkata...

sgt seronok dpt award tuh :-)

congrats kak :-)

Kakzakie berkata...

Assalamualaikum Kak Ani,

Terima kasihlah kakak dapat award yg cantik. Moga ukuhwah dipereratkan lagi...

MulutPayau berkata...

Assalamualaikum kak...

TAHNIAH Kak...!!!!Memang seronok dapat award...

AI berkata...

- Salam Kak Ani,

Terimakasih sudi terima award yg saya terima dari Nani.

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum Kak Ani...

Moga kakak sihat hendaknya..

Terima kasih atas pemberian yang berharga ini..

Kunang-Kunang berkata...

Sahrom,

Sebenanya semua layakkan!!.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Atie,

InsyaAllah lain kali kalau ada lagi yer.

Kunang-Kunang berkata...

CikLi,

Betul tu.

Kunang-Kunang berkata...

Cikgu Ahmad Humairi,

Terima kasih cikgu.

Kunang-Kunang berkata...

Lynn,

betul tu, apa lagi orang ingat pada kitakan.

Kunang-Kunang berkata...

Kakzakie,

Kak ani juga ucapkan terima kasih sudi menerimanya.

Kunang-Kunang berkata...

MP.

Betul tu.

Kunang-Kunang berkata...

Al,

Terima kasih juga akak ucapkan. Dan demi memeriahkan award tu dan suasana, kakak panjang pulak pada kawan2.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Abd Razak,

Terima kasih sudi terima award tu.

shameel Iskandar berkata...

Terima kasih kak atas award ni. Jujur, ia cantik dan menarik. award tanda ukhwah sesama blogger.

Miecyber berkata...

Thanks Kak Nim, saya amik award ni yer...

aby berkata...

salam k hanim,
cantik award tuh ..
TQ menyenaraikan nama wak kt penerima tuu ...

zulkbo berkata...

salam Kak..
ukhwah sesama bloggers
tahniah pada yang dapat
award tu..memang layak
semuanya..
:)

hani@debumelukut berkata...

tq tq tq...u make my day! maaf, kerana kekangan masa, hari ni baru boleh ngadap blog...