Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Isnin, 16 Mei 2011

Selamat Hari Guru

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ




Hari ini 16 Mei 2011 adalah hari Guru. Saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Guru kepada semua rakan blogger yang berkhidmat sebagai guru. Semoga terus menjadi guru yang berjaya dan cemerlang.

Ucapan hari guru ni saya tujukan juga kepada adik beradik, ipar duai dan saudara mara saya yang berkhidmat sebagai guru, semoga terus bersemangat dan tabah menempuh ujian dalam pekerjaan yang mulia ini.

Sebagai menghargai rakan blogger yang berkhidmat sebagai guru, saya ciptakan kad Hari Guru yang tak seberapa ini untuk kawan-kawan. Pada yang tak keberatan sudilah mengambilnya sebagai kenangan dan penghargaan dari saya.

34 ulasan:

Kakzakie berkata...

Assalamualaikum Kak Ani,

Ada masanya kak ani pun jadi guru kakak bila N3 itu dapat dijadikan panduan and pengajaran. Terima kasih.

Selamat Hari Guru pada cikgu-cikgu semua....

werdah berkata...

Assalamu'alaikum Ani

Walaupun dah lama tak mengajar masih terasa bahagia bila hari guru menjelma.. macam perasan pula kan...terima kasih buat guru-guru semua yang membimbing kami menjadi orang-orang yang sempurna.. semoga Allah rahmati mereka semuanya..

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Kakzakie.

Kita semua menjadi guru dan murid kepada orang-orang yang pernah membimbing dan dibimbing.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaukumussalam Kak Werdah,

Betul tu tempat jatuh lagi dikenang inikan pulak tempat yang banyak memberi kita ilmu dan pengetahuan.

Banyak kenangan2 manis semasa kita masih bekerja terbayang dimanakan.
Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Guru juga pada kak Werdah.

Saya sendiri walaupun bukan seorang guru tetapi bekerja sebagai pentadbir di IPTA selalu merasa bangga bila tempat saya bekerja itu menempa kejayaan dan terasa sayu bila ia merudum dari apa segi sekali pun.

Tempat yang banyak jasa pada saya dan keluarga tu selalu saya kenang dan bangga dengannya.

cikguden berkata...

semoga guru-guru diluar sana terus bersemangat dan cekal dalam mendidik anak-anak bangsa.tq.

atie berkata...

Salam Kak Semoga sihat selalu

hani@debumelukut berkata...

Termasuk saya lah ni kannn...tq

aby berkata...

salam k hanim,
betul tu,
semoga guru jadi insan yg berjaya dan cemerlang ..
wak pun ucapakan selamat hari guru kpd guru yg jd pembaca tulisan k hanim ...

Pn Kartini berkata...

Assalamualaikum my dear sis Ani:):)

Semoga akak sentiasa dilindungiNya dan dirahmatiNya selalu..:)

Tksh utk ucapan..
dan terimakasih utk kad ucapan yang cantik sekali....
Memang suka bunga roseeeeeeee!!!!
:):):)

tq yaa kak...:)

Miecyber berkata...

Selamat hari cikgu....

4 beranak perompak berjubah

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Atie,

Alhamdulillah sihat, batuk sikit2 adalah.

Kunang-Kunang berkata...

Cikgu Den,

begitulah hendaknya semoga cikgu di seluruh negara tetap cekal dan tabah menghadapi macam2 situasi sekarang ini.

MulutPayau berkata...

Selamat hari guru untuk semua guru....

Terima kasih kak....
Kad tu mmng cantik....

Cikli berkata...

selamat hari guru

white rose berkata...

assalamualaikum kak ani...
rindunyaa kat kak ani...

kak ani sehat ke?
harap2 sehat la dgn kehendakNYA...

terima kasih diatas kad ucapan ni ye...

Insan Marhaen berkata...

Teringat kawan baik IM, blogger Jendela Hatiku. Dia pun guru juga. Guru silat..

Ros Illiyyuun berkata...

Assalamualaikum :)

Terima kasih Kak...insyaAllah, ada masa saya kutip la ye :)

Ayie berkata...

selamat hari guru.. hehehe

shameel Iskandar berkata...

Assalamualaikum Kak.
Terima kasih bnayak2. Saya datang ambil kad ucapan hari guru kak ni.

Al-Manar berkata...

For wanting to pass some time I wandered around (well after midnight) and spotted this interesting site. The least to do is to say that you do pick your topics well.

Salaam.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam cikgu Shameel,

Silakan, terima kasih sudi mengambilnya. Selamat hari guru pada shameel.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam MP,

Selamat hari guru, sudi2lah ambik kad tu yer. Semoga ukhwah antara kita berpanjangan.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Cikgu Hani,

Selamat Hari Guru dan jemputlah ambik kad ucapan dari akak tu yer.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Wak,

Kita yang bukan cikgu ni banyak terhutang budi kepada cikgu2 yang mengajar anak-anak kita sama ada guru di sekolah dan guru2 alquran yang mengajar mereka hingga mereka berada di tempat mereka sekarang.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Sis Tinie,

Selamat hari guru semoga diberkati Allah selalu.

Jemputlah ambik kad dari akak ni yer sebagai penyambung ukhwah antara kita selama ini.

Kunang-Kunang berkata...

Mie, mie pun termasuk dalam golongan guru juga. Cikgu IT.

Terima kasih kerana sudi jadi guru akak juga selama ni.

Kunang-Kunang berkata...

CikLi,

Selamat Hari Guru pada CikLi juga.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam WR,

Lama kita tak berjumpa di alam maya ni. Tertanya2 juga kemana WR.

Selamat hari guru dari akak utk WR. Sudilah ambik kad ni yer.

Kunang-Kunang berkata...

IM,

Apa pun yang kita tuntut, dalam bidang apa pun mereka, merekalah orang yang mengenalkan kepada kita sesuatu yang kita tidak tahu. Itulah guru.

Semoga IM sekeluarga berada dalam kesihatan yang baik.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Ros,

Silalah datang memetiknya bila kelapangan. Semoga Ros sihat selalu.

Kunang-Kunang berkata...

Ayie,

Sama-sama kita ucapkan selamat hari guru kepada mereka yang pernah mengenalkan kita daripada tak tahu kepada tahu.

Kunang-Kunang berkata...

Al-Manar,

Terima kasih sudi tinggal dan meninggal ulasan.

Saya dah singgah ke blog tuan, interesting.

ummu berkata...

assalamualaikum kak hanim
terima kasih atas ingatan akak ni,sangat cute kad ni, saya ambil ya.
selamat hari cikgu juga untuk akak ye,sebab saya rasa akak dulu seorang pensyarah,(masa mula2 akak tulis blog) maaf ye kalau saya tersalah teka....

Kunang-Kunang berkata...

Waalakumussalam ummu,

Terima kasih sudi menerima kad Hari Selamat Hari Guru dari kak ani.

Kak ani bukan pensyarah tapi berkhidmat di salah sebuah IPTA di Lembah Klang.