Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Rabu, 25 Mei 2011

Ain Nur Kaisah

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ




Nama saya Ain Nur Kaisah. Saya cucu nekma dan tokbah yang ketiga. Hari ni 22 Mei 2011 genaplah 2 tahun umur saya. Untuk merai dan memeriahkan hari lahir saya ni, mama dan abah beli kek saja.

Sebagai tambahan Nekma saya goreng mee hoon sikit. Maklong goreng nuget dan ayam. Nekma kata cukuplah tu tak ada orang nak makan. Tetamu saya ialah 2 orang sepupu saya iaitu Kak Atie dan Kak Eresya, Maklong dan Pak long saya, Teh Nah, Pak Su Alam serta nekma dan tohbah.

Saya dan sepupu saya nak makan kek jer. Kak Atie, Kak Esya dan Teh Nah berikan saya hadiah. Nekma tak beli apa-apa untuk Kaisah, nekma beri duit jer. Nekma suruh Kaisah ajak mama dan abah belikan. Nekma kata nekma tak tau nak hadiahkan apa.

Terima kasih yer, semua-semua.


Mereka kata "Happy birthday Kaisah, Semoga Panjang Umur,
diberikan kesihatan yang baik dan di murahkan rezeki", terima kasih


/>


Meh, akak pulak - Birthday saperlah ni!! Konfius



Majlis dah nak mula, saya ngantuk sangat.
Penat ikut mama dan abah pegi beli keklah



Inilah kek birthday saya, saya pegi
ambik kat kedai kek dengan mama dan abah tadi



Inilah menu tambahan


Alhamdulillah semua dah selamat.

21 ulasan:

ajumohit berkata...

selamat hari lahir yg ke 2 Ain Nur Kaisah..auntie doakan ain jadi anak yg solehah, jadi insan yg berguna di dunia dan akhirat...

ummu berkata...

salam kak hanim
wah cucu akak yang ketiga yerk? comelnya dia.
selamat hari lahir untuk Ain.semoga jadi anak yang baik dan bijak.

littlehumblelynn berkata...

comelnya..
sama dgn nama anak sulung..ain jugak!!

salam kenal!!

Cikguzam berkata...

salam Puan,
Terima kasih banyak-banyak puan kerana sudi singgah lawat laman saya, semoga ukhwah terbina, InsyaAllah.

si para para berkata...

selamat hari lahir adik ain.
semoga jadi anak yang solehah.
doa semoga adik ain berjaya di dunia dan akhirat.
")

Ati Masrif berkata...

assalamualaikum kak,

tajuk ice room nilai
sekali klik cite lain..hehe

comei cucu akak tu...

happy birthday darling :)

sal berkata...

amboi kiutnya...suka tengok budak kecik...

Miecyber berkata...

Yepi besday Ain...:D

Pandangan rakyat Australia mengenai Lynas.( Dengan sarikata )

ibuintan berkata...

slamat hari lahir buat Kaisah.. comel je kek Kaisah sama cam kaisah jugak

moga membesar dengan sihat dan bijak

iBu...gUru berkata...

hepy besday kaisah ....... ibu doakan moga jadi anak kebanggaan semua..........

hani@debumelukut berkata...

Happy birthday dear.

Kamsiah berkata...

hepi besdat little girl..semoga menjadi anak yg solehah..insya Allah..

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum kak ani..

Moga kak ani sihat hendaknya.

Aduhai tertidur pulak cucu nekma tu..:) Selamat Hari Lahir!

Che Mid berkata...

salam, happy birthday sayang.. kirim salam kat nekma ya..

Kunang-Kunang berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Kunang-Kunang berkata...

Ajumohit,

Terima kasih bagi pihak Kaisah.

Ummu,

Terima kasih juga kak ani ucapkan bagi pihak Kaisah.

LittlehumblelYnn,

Terima kasih sudi singgah blog akak ni. Dan terima kasih wish Kaisah hepi birthday.

CikguZam

Kita saling kunjung mengunjungi semoga ukhwah yang terjalin berpanjangan.

Kunang-Kunang berkata...

Si Para-para,

Terima kasih doakan Kaisah. Itulah juga harapan kami semua.

Ati,

Sebenarnya kisah "Ice Room" tu masih dalam draf pada ketika itu. Macam mana boleh nampak pulak.

Sal,

Terima kasih singgah.

Mie,

Terima kasih.

Kunang-Kunang berkata...

IbuIntan,

Terima kasih sianggah blog akak ni. Terima kasih juga bagi pihak Kaisah.

Kunang-Kunang berkata...

IbuGuru,

Terima kasih doakan Kaisah, mudah2 berkah doa kawan2 semua Kaisah menjadi anak yang baik dan solehah sebagai mana diharapkan.

Cikgu hani,

Terima kasih.

Kamsiah,

Terima kasih Kam

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Saudara Abd Razak,

Semoga saudara juga berada dalam kedaan sihat.

Terim kasih doakan Kaisah.

Che Mid,

Waalaikumussalam. Terima kasih doakan Kaisah.

Kakzakie berkata...

Assalamu'alaikum Ain Nur,

Auntie terlewatlah datang. Happy Belataed birthday ye. La... apasal mengantuk sangat sampai tak boleh buka mata. Kesiannya....