Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Sabtu, 26 Februari 2011

Terima Kasih Seorang Kawan



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Selama ini banyak pengajaran dan ilmu serta pengetahuan yang saya dapat dari blog kawan-kawan semua. Semuanya itu menjadi sempadan dan tauladan bagi saya dalam menjalani kehidupan ini. Jadi sebagai penghargaan saya kepada kawan-kawan yang selalu singgah di sini, saya hulurkan ucapan terima kasih saya melalui kad kecik ini.

Saya sangatlah berharap sudi kiranya semua kawan-kawan blogger yang kebetulan singgah di blog saya ni mengambilnya.

21 ulasan:

Abd Razak berkata...

السلم عليكم ورحمة الله

Moga kakak sihat hendaknya..

Terima kasih atas ingatan kakak dan juga sokongan kakak di blog saya..

Moga Allah kurniakan kebaikan yang banyak buat kakak...amin

Werdah berkata...

Assalamu'alaikum Ani

Semoga diberikan kekuatan dan kesihatan yang baik buat Ani..

Terima kasih atas ingatan Ani buat kami.

aby berkata...

salam k hanim,
terima aby juga kpd k hanim,
sbb drpd blog k hanim wak dapat kenal kwn2 blogger yg lain ..

semoga k hanim sihat sentiasa ..

Miecyber berkata...

Terima kasih juga dari saya kerana Kak Nim sudi jadi Kakak saya ...


Kadar celik huruf wanita Malaysia terbaik di dunia

Insan Marhaen berkata...

bil dan letak ke dada bog IM.

white rose berkata...

assalamualaikum kak ani...
wah, cantiknya bunga ros tuh...

terima kasih kak ani,
mudah2an kak ani sehat sejahtera selalu...

Pn Kartini berkata...

Assalamualaikum my dear sis Ani..:)

Akak..
cantik sangat2 kad dari akak..lebih2 lagi ada bunga rose! my fav :):)

Izinkan tini letak di blog CM yaa..:):)Thanks utk ingatan dan sokongan/dorongan dari akak utk blog CM tini:):):)

anismi berkata...

Assalamualaikum kak ani,

terima kasih diatas kunjungan pada blog anismi. semoga aka akan diberikan kesihatan yang baik..amin

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Abd Razak,

Semoga sihat hendaknya.

Begitulah, saling kunjung mengunjungi blog kawan2, saya juga mengucapkan terima kasih kerana Abd Razak selau singgah blog kak ani.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Kak Werdah,

Terima kasih Kak Werdah, walaupun antara kita semua tak pernah kenal di alam nyata ini tapi di hati kita seolah-olah begitu dekat antara saya sama lain.

Di kala diri sendirian, tapi teman seperti masa bekerja dahulu, sahabat mayalah yang menjadi teman berbicara dan mendapat nasihat.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Wak,

Alhamdulillah hubungan silatulrahim yang terikat di alam maya pun sebenarnya membawa erti yang besar dalam kehidupan kita.

Semoga wak sentiasa sudi singgah di blog akak ni.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Mie,

Alhamdulillah, nun di kejauhan akak ada seorang adik.

Setiap kali akak lalu Jerantut dalam perjalanan balik ke Terengganu dan nampak PASDEC mesti fikiran teringat pada Mie. Semoga Mie sentiasa dalam keberkatan Allah.

Kunang-Kunang berkata...

IM,

Terima kasih sudi terima kad kecik ini. Akak doakan semoga IM sekeluarga sentiasa dalam keberkatan Allah.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Rose

Terima kasih atas pujiaan ros pada bunga tu. Harap Rose sudi mengambilnya yer.

Semoga ukhwah kita berkekakalan.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussan Sis Tinie,

Semoga sis tinie sekeluarga sihat sejahtera.

Terima kasih sukakan kad tu. Akak juga sukakan bunga ros walaupun dirumah akak tanam orkid. Bunga ros ada sepasu dua saja.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Anismi,

Terima kasih singgah di sini. Sudilah ambik kad kecik tu yer.

InsyaAllah bila akak ada masa dan ruang akan singgah di blog kawan2.

zue berkata...

assalammualaikum kunang-kunang,
walaupun x pernah bersua muka...hanya keikhlasan dlm hubungan dialam maya telah menyatukan kita semua.

semoga ianya terus mengeratkan lagi sulatulrahim.

Kakzakie berkata...

Assalamualaikum kunang-kunang,

Cantik bunga ros merah sejambak
Insya-Allah kita semua saling bertukar informasi.....

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Zue,

Semoga ukhwah ini berkekalan yer.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Kakzakie,

Itulah harapan akak pun masa berblog semoga kita masing-masing mendapat manfaat.

Kalau free jemputlah ambik kad kecik terima kasih akak ni yer.

ummu berkata...

assalamualaikum kak ani
terima aksih banyak atas ingatan akak ini.sungguh terharu saya,baru je saya buat entry khas ttg award akak dari miecyber pada penghjung februari lalu, kini dapat award lagi dari akak.
sekali lagi, semoga ukhuwah ini diberkatiNya.