Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Khamis, 6 Januari 2011

Award Pertama 2011



Terima kasih Mie kerana suka dengan Blog akak yang serba kekurangan ni. Budak Botak 11 yang memberikan award ini kepada kepada blog Miecyber. Mie memberinya pula kepada kami yang antaranya adalah saya, jadi saya jawab soalan ni berdasarkan Blog Miecyberlah.

**Setelah dapat, sila jawab soalan dibawah ye**

1. Miecyber's Blog di mata korang.. Berikan pendapat dengan jujur.

Saya suka Blog Miecyber kerana entri entrinya yang menarik dan mendapat pengetahuan baru.

2. Nama blog korang dan kenapa letak nama tu?

Nama blog saya 'Kerdipanrohani'. Saya suka tajuk tu sebab di blog ini banyak saya lahirkan apa yang tersirat dan tersurat yang berlaku dalam kehidupan saya.

3. 5 perkara yg saya suka


a. Dapat hadiah

b. Diberi kesihatan yang baik

c. Connection internet laju

d. Duit banyak

e. Bertemu kawan lama


4. 5 perkara yang saya benci

a. Terlupa di mana letak sesuatu barang

b. Manis didepan, pahit di belakang

c. Tak pandai sembunyi kemarahan

d. Cepat kesian pada orang, takut tertipu

e. Kena marah tanpa sebab

Nie antara blog2 yg saya suka tgk...dan saya tag mereka juga...:D

1. Kak Werdah

2. Ustaz Abd Razak

3. Cetusan Minda - Sis Tinie

4. Mohdandmeriam

5. Sharomnasrudin

6. KL Citizen

7. Ummzaid

8. Insan Marhaen

9. White Rose

10. Ummu Masyitah

Jadi saya jemput rakan blogger yang saya tag untuk award ni sudi mengambilnya dan awardkan pula pada blog2 yg sukai, kalau tak keberatan beserta dengan soalan diatas.

Selamat menerima dan memberi.

28 ulasan:

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum...

Terima kasih bagi saya award, kak. Tapi nak jawab tag tu berat sikitlah kak! :)

Kakzakie berkata...

Salam....

Kakak nak tengok award apa tu? La.... gitu ye na buat surprise. Bijak...bijak....

si para para berkata...

kalau bab lupa tu yang parah..
lupa tu satu penyakit jugak kan...

akhir2 ni selalu je lupa...
mmg x best..

Werdah berkata...

Assalamu'alaikum Ani..

Terima kasih untuk award ni ya. Dan semoga Ani sentiasa sihat...

Miecyber berkata...

Congrats Kak Nim....:D

Talian Nur

white rose berkata...

assalamualaikum kak ani...

macamana arini?
da semakin sehat ke?

diharap kak ani cepat2 sembuh ya...

terima kasih diatas award yg diberikan...
nanti sy ambil...

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Abd Razak,

Silalah ambik yer.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Zakie

Terima kasih sudi singgah.

Gimik jer tu!!!!!

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Kak Werdah,

Alhamdulillah bertambah sihat rasanya ni.

Terima kasih sudi ambik award tu.

Kunang-Kunang berkata...

Salam Mie,

Terima kasih.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam White Rose,

Alhamdulillah, bertambah sihat rasanya ni. Tapi akak tak berani nak makan tak tentu hala.

Kalau ikut diet semasa di hospital hari itu, mahu kurus badan yang montel ni.

Selamat tahun baru white rose

Kunang-Kunang berkata...

Salam Para,

Di peringkat usia saya sekarang ni, terlupa tu kerap benar berlaku.

Kadang2 marahkan diri sendiri. Ada orang kata kita terlupa kerana kita tak ada sistem, Hiii.

Pn Kartini berkata...

To my lovely kak Ani:)

Salam kak..:)
MOga akak sihat2 di sana yaa..:)
tinie kemigrainan nihh...!Erkk!

Tksh yaa sis..ingat juga pada tinie utk award tuu..:):)
:)

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

Salam kenal Kak.


Rajin jawab tag.

sahromnasrudin berkata...

assalamualaikum..trime kasih byk2 atas award nie..sy hargai pemberian ini...sekali lagi terima kasih ya, kak

atie berkata...

salam singgah melawat

aby berkata...

salam k hanim,
tahniah dpt award tu.
semoga bulan2 yg mendatang dpt award lg ...

tertinjau juge name2 yg tersenarai kot2 ade name wak ..
he..he..
melawak jer

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Sis Tinie,

Semoga migrain dah hilang.

Terima kasih sudi terima award tu.

Kunang-Kunang berkata...

Salam ukhwah dari akak juga.

Jawab taq tu suka-suka. Terima kasih sudi singgah dan follow blog saya ni.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Atie,

Terima kasih sudi jengok kat sini.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Sahrom,

Terima kasih sudi terima award tu.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Wak,

Wak jangan kecik hati yer wak. Bukan tak ingat tapi kak ani perhatikan di blog wak, seolah-olah wak tak suka letak benda-benda macam ni di blog wak.

Itu yang akak ragu2 nak beri. Lain kali kalau ada lagi orang beri, InsyaAllah.

Insan Marhaen berkata...

roti atau biskut empat segi dengan secawan kopi pra-campur memang rutin IM sejak dulu..

ok jer..

a kl citizen berkata...

kak ani, terima kasih atas award... nak menjawab tag tu macam razak le... sejak kebelakangan ini masa agak ketat sikit nak berlibur di maya

Kunang-Kunang berkata...

aalaikumussalam IM,

Bagus jer kalau kita boleh 'istiqamah' dengan cara pemakanan kita.

Itu yang susah akak nak lakukan.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Cikgu,

Terima kasih sudi terima award tu. Tentang taq tu tak aperlah.

ummu berkata...

assalamualaikum kak anim
syukran jazilan atas ingatan akak
terharu saya
pertama kali dapat award tahun ni..
moga akak sihat selalu.amin

Ros Illiyyuun berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.