Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Jumaat, 28 Januari 2011

Award Dipagi Jumaat



Terima kasih pada Ummu dari "Bicara Hati Ibu" di atas award yang cantik ni. Semoga ukhwah antara kita semua berpanjangan. Saya mengambilnya ketika blog walking ke blog rakan-rakan blogger pagi Jumaat ni.

13 ulasan:

kakpah berkata...

Dah jumaat dah ye anie.
cepat sangat lah masa ni berjalan...macam tak terkejar je.

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum kak ani...

Moga kakak sihat hendaknya..

Tahniah dapat award..:)

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Kak Pah,

Tulah kak pah, masa berlari terus. Semoga hari2 mendapat kita diberikan kesihatan yang baik.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Abd Razak,

Alhamdulillah akak sihat. Semoga begitulah juga pada Abd Razak dan keluarga.

Sama-sama.

Werdah berkata...

Assalamu'alaikum Ani

Semoga sihat dan dalam redha Allah.. award pengikat tali persahabatan.

sahromnasrudin berkata...

assalamualaikum kak..

tahniah dr saya..semoga pagi jumaat ini terus memberkati kak sekeluarga...

Kakzakie berkata...

Salam kunang-kunang,

Kakak pun nak ambil jugalah.....

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Kak Werdah,

Sentiasa doakan kak werdah berada dalam kesihatan yang baik.

Semoga persahabatan di alam maya ini berpanjangan.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Sahrom,

Semoga kita semua diberkati Allah sepanjang masa.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Kakzakie,

Silakan. Kak Ani awal2 dan ambik, tak malu tuuuu

white rose berkata...

assalamualaikum kak ani...
dah sehat ke?

mudah2an kak ani sehat sepenuhnya ya...

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam White Rose,

Alhamdulillah dah beransur sihat. Tapi yang sentiasa ada tu masih ada iaitu sakit lutut.

Mudah2an sakit ni akan hilang juga satu hari nanti. Itu harapan yang tak pernah putus.

ummu berkata...

assalamualaikum kak hanim
terima kasih kak,sudi terima award saya itu.
terima kash juga akak sudi ke blog saya itu yang telah saya buka kembali.