Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Khamis, 9 September 2010

Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin



Daripada Umamah r.a. bahawasanya Nabi Muhammad s.a.w. telah bersabda:

barangsiapa mengerjakan amal ibadah pada malam Hari Raya Aidilfitri dengan mengharapkan keredaan Allah semata-mata hatinya tidak akan mati pada hari kiamat sebagai matinya hati orang-orang yang kafir ingkar pada hari kiamat."

Esok 1 Syawal 1431 akan menjelang. Jadi InsyaAllah, jika Allah panjangn umur kita, kita akan merayakan Hari Raya Aidilfitri atau Hari Raya Puasa esok. Sempena Hari baik bulan baik ni kepada semua kawan-kawan yang singgah di sini dan kawan-kawan yang saya pernah singgah di blog masing-masing. Saya dengan ini mengucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri dan menghulur salam memohon maaf atas segala kesilapan semasa berblog.

Sama-samalah kita menghidupkan malam raya ni dengan solat sunat, bertasbih, bertakbir dan bertahmid sebagai tanda kesyukuran kita atas kurniaan Allah disamping bergembira mengikut landasan-landasan yang dibenarkan agama kita.

Saya juga ingin mengucapkan terima kasih di atas ucapan selamat Hari Raya Kawan-kawan. Kad-kad raya yang cantik ni saya turunkan di sini, antaranya:


Kad dari Sahrom



Kad dari Atie



Kad dari Endiem



Kad dari Sis Tinie



Kad dari Abd Razak



Kad dari Jinggo



Kad dari Intan



Kad dari LF



Kad dari Tuan TJ



Kad dari White Rose



Kad dari Aby



Kad dari Ros Illyyuun



Kad dari Penjejak Maya



Kad dari Ummu Masyitah



Kad dari Ummzaid



Kad dari Mujahidin Cyber


Mohon maaf saya lambat mengambil kad-kad ni memandangkan saya jarang dapat berblog memandangkan keadaan yang tidak berapa mengizinkan.

6 ulasan:

luahfikiran berkata...

SALAM,
TERIMA KASIH ATAS TASKIRAH YANG DIBERI.

ummzaid berkata...

Selamat hari Raya. Maaf zahir batin utk kak ani sekeluarga.
Taqabbalallah minna wa minkum.

white rose berkata...

SALAM KAK ANI...
selamat hari raya,
maaf zahir & batin

Kunang-Kunang berkata...

Salam LF

Ianya lebih kepada mengingatkan diri saya sendiri.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam ummzaid,

Selamat Hari Raya Aidilfitri juga akak ucapkan pada ummzaid sekeluarga.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam White Rose,

Selamat Hari Raya juga akak ucapkan pada White Rose dan keluarga.