Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Isnin, 19 Julai 2010

Award Dari Kawan

Selepas berapa lama tak masuk ke blog sendiri, semalam bila internet dah okey, seronoknya dapatlah berblog kembali.

Gembiranya bila nampak pesanan dari Sis Tinie dan Endiem untuk mengambil award di rumah masing-masing. Dengan tak malunya terus ke sana. Terima kasih banyak-banyak Sis Tinie dan Endiem.

Dari Sis Tinie




Sekarang saya juga nak panjangkan award dari Sis Tinie ini kepada semua kawan-kawan blog saya pula. Semoga sudi menerimanya.

Dari Endiem




Endiem juga ada memanjangkan award yang diterimanya kepada 10 kawan-kawannya dan salah seorang daripadanya ialah saya. Tapi untuk mengambil award dari endiem kena kerja sikit iaitu

1. Anda mesti memuji si pemberi award

Ini kena beri pujian yang ikhlas dari hatilah. Saya suka dengan N3 yang dibuat oleh saudara Endiem ni. Dia selalu membawa kesah-kesah tentang tempat-tempat yang boleh menarik minat kita supaya teringin ke negeri Pahang. Gambar-gambar yang dipastekan pun cantik-cantik.

Selalu membawa cerita semasa dipersekitarannya. Kadang-kadang cerita tu merupakan kali pertama saya dengar dan mengetahuinya, contohnya tentang keladi kemahang yang dijual di pasar tani. Begitu juga tentang pekan Bera yang selama ini dalam ingatan saya ia adalah sebuah perkampongan orang asli. Rupanya apa yang ada difikiran saya salah belaka. Ia sebuah pekan yang cantik dan membangun.

Followersnya juga dah melebihi 111 orang dan saya percaya akan terus bertambah dari masa ke masa, InsyaAllah.

2. Sila beri award kepada 10 bloggers lain

Seperti juga endiem agak sukar untuk memilih 10 orang kawan yang patut saya panjangkan berikan award ini. Jadi saya minta izin untuk senaraikan kawan-kawan yang di bawah untuk saya panjangkan award ini:

Sis Werdah
Intan RH
Abd Razak
Sis Tinie
Miecyber
Kak Yam
Kak Pah
Pie Wahid
Penjejak Maya
White Rose
Ibu Guru
Ros Illiyyuum
Aby (E Wak)
Shahrom


3. Nak beri tahu semua blogger diatas supaya ambil award ini

InsyaAllah saya akan ke blog kawan-kawan untuk memaklumkannya. Semoga kawan-kawan sudi menerima award ini.

4. Bagaimana anda boleh digelar sebagai blog yang best, great.

Ni payah sikit, tak yakin nak isi bakul angkat sendiri.

Sekali lagi terima kasih Sis Tinie dari "Cetusan Minda" dan Endiem dari "Koi Orang Pahang".

22 ulasan:

white rose berkata...

salam kak ani...

aiwaaa...syukran2...
semoga kak ani dilimpahi rahmat & kasih sayang...

Werdah berkata...

Salam Ani

Semoga sihat di sana

Terima kasih atas anugerah ini..

Abd Razak berkata...

Salam Kak Ani..

Moga kak ani sihat hendaknya..

Terima kasih atas awardnya..:)

Pn Kartini berkata...

Salam:):)

Alhamdulillah..sampai juga award di teratak indah kak Ani..:):)
&
Tksh sis...sudi berikan award yang cantik:):)

Moga akak sentiasa sihat di sana:)

sahromnasrudin berkata...

trime kasih, kak..sy amik award nie ya..sy letak kt blog sy..
p/s: akak kenal tuan aby..sy teringin nk jumpe dia..dia duk area klang erk?? dia senior sy kat skolah tinggi klang

INTAN RH berkata...

salam kak, sy dtg ni dgn muka tak malu jugek..hehe

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam White Rose,

Sama-sama white rose tanda saling mengingati

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Sis Werdah,

Sama-sama sebagai tanda sis werdah sentiasa di hati saya.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Abd Razak,

Sama-sama, dipanjangkan award yang diterima sebagai tanda ingatan.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Sis Tinie,

Terima kasih juga akak ucapkan atas pemberian award dari sis tinie tu dan terima kasih sudi menerima yang akak beri ni.

Itu tanda kawan-kawan sentiasa diingatan.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Shahrom,

Terima kasih sudi terima award tu sebagai tanda persahabatan.

Mengenai Aby tu boleh dikatakan kenallah.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam intan,

Sila, jemputlah ambik award ni dan hiaskan dia di blog intan. Terima kasih intan sudi menerimanya.

kakpah berkata...

salam. maaf kerana lambat datang. tak berkesempatan. masuk blog sendiri pun curi2 masa. TK atas award. kakpah ambil ek....
semuga sehat sentiasa. salam.

piewahid berkata...

salam kak,
semoga sentiasa diredhai-Nya dan sihat selalu.
maaf lambat tinggalkan jejak walaupun smalam sy dah baca n3 kak ni.

t kasih sudi hadiahkan award. sbg tanda menghargai, saya dh tampal dalam n3 ini:

http://piewahid.blogspot.com/2010/07/bila-ibuku-bermanja.html

Ros Illiyyuun berkata...

Salam Kak Ani :)

Terima kasih...ada masa nanti saya kutip dan tepek ye...saya ni bab tepek menepek ni lambat ckit :)

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Kak Pah,

Tak aper lambat, bila ada kelapangan singgahkan yer.

Semoga kak pah sekeluarga sihat selalu.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Pie,

Kak ani sihat selain dari masalah lutut ni yang lain ok. Semoga Pie dan keluarga sihat juga.

Terima kasih sudi ambik award ni.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Ros,

Tak aper Ros, bila rasa dah free sikit, aar tepeklah lah.

Semoga Ros juga sihat selalu.

iBu...gUru berkata...

salam kak ani
ibu pun dpt juga........... tq kak ani

Miecyber berkata...

Thanks Kak Nim for the award....:D

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Ibu Guru,

Sama-sama tanda ingatan kita.

Kunang-Kunang berkata...

Sama-sama Mie.