Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Sabtu, 15 Mei 2010

Jasa Yang Sentiasa Dikenang



Sempena Sambutan Hari Guru ni saya nak ucapkan Selamat Hari Guru pada semua kawan-kawan yang menjadi guru. Pada nama yang tidak saya sebut tu, saya minta maaf banyak-banyak besar kemungkinan kerana saya tak tahu kawan-kawan seorang guru.

Jadi Selamat Hari Guru pada kawan-kawan:

Cikgu Tinie
Cikgu Normah (klcitizen)
Cikgu Pak Long
Cikgu Ummu Masyitah
Cikgu Ibu Guru
Cikgu White Rose
Cikgu Jinggo (walaupun jurusan lain sikit)
Cikgu Kak Yam (walaupun dah pencen)
Ustazah Ros Illiyyun
Cikgu Cik An (anismi)
Kak Pah dan Cikgu-cikgunya
Cikgu Khairiah Jelani (Catatan Cikgu Cuti)
Cikgu Azlanlin (warna-warni kehidupan)


Saya juga nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada kak ipar dan adik-adik ipar saya yang disayangi

Cikgu Zaini (dah Pencen)
Cikgu Roslan
Cikgu Zaitun
Cikgu Nawi
Cikgu Zaida
Cikgu Awang Ghani (he he ada nama manja tu)


Untuk dua tiga hari ni saya tak online sebab nak jalan-jalan ke utara. Kalau ada kesempatan InsyaAllah rasa-rasa nak ke Langkawi.

28 ulasan:

Pn Kartini berkata...

Salam my dear Sis...:):):):)

Tkash kak..atas ingatan dan ucapan..:):):)
Semoga akak sentiasa dirahmatiNya selalu...
Aduhaii..seronoknya jalan2..take care yaa sis..:):)

Abd Razak berkata...

Salam Kak Ani..

Selamat Hari Guru buat semua yang bergelar Guru..

Moga Allah memberkati anda semua atas segala usaha dan penat lelah selama ini.

penjejak maya berkata...

salam,

tumpang di sini nak ucapkan juga Selamat Hari Guru buat semua pendidik..

vee berkata...

kak hanim,

lama x jumpa. t/kasih atas ingatan akak terhadap guru. jumpa lg..

iBu...gUru berkata...

tq kak ani
saya pun nak ucapkan slamat hari guru pada smua yg bergelar cikgu

Kunang-Kunang berkata...

waalaikumussalam sis tinie

skrg di hotel alor star esok nak ke langkawi.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Abd Razak

Yerlah jasa guru tetap dikenang.

Kunang-Kunang berkata...

Salam penjejakmaya

Silalah nak ucapkan selamat hari di sini.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumssalam Vee

Selamat Hari Guru pada Vee. Terima kasih sudi singgah blog kak hanim.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Ibu Guru

Semoga gembira selalu yer

Werdah berkata...

Salam Ani.

Semoga sihat di sana.

Terima kasih atas ucapan penghargaan ini, kerana kak juga seorang guru. Mudah2an Allah memberikan kebaikan yg banyak untukmu.

Selamt Hari Guru juga kpd semua guru-guru yang membaca N3 ini.

Ros Illiyyuun berkata...

Salam Kak Ani :)

Terima kasih atas ingatan ya...Semoga ceria sokmo...

aby berkata...

wak pun tk nak ketinggalan nak ucapkan Selamat hari Guru kt sume Pendidik ..

dgn ucapan ... sok bagi ruang sikit kt almari .. utk simpan hadiah ..hu..hu..

td dah bawak 2 anak sekolah rendah belikan hadiah ..
utk sekolah pagi dan petang ..
yg tingkatan 5 pun minte belikan hadiah juge ...

tp tk pe ..
setahun sekali .. gembirakan anak dgn hadiah yg nak d beri kt cikgu nye

IKRAB family berkata...

selamat bercuti kak :)
p.c.

qaseh mas berkata...

salam kak ani,
akak apa khabar?
terima kasih ya kak atas ucapan akak.cantiknya kad pink akak ni.saya suker :)

aby berkata...

lupe plak nak kate ..
klu k hanim masuk langkawi ..
singgah la kt kedai coklet Hj Ismail group tu ..
pstu bawe balik utk kami2 sikit ...

white rose berkata...

salam kak ani...

trima kasih diatas ucapan...

smoga Allah merahmati k.ani...

SELAMAT HARI GURU juga buat kak ani, sebab menjadi guru kpd anak2 kak ani...

Sifu Mirza berkata...

salam kak,

saya juga nak ucap selamat hari guru buat akak.

diri kita adalah guru; guru kepada diri, ahli keluarga & sahabat handai..

:-)

Kunang-Kunang berkata...

Salam sis Werdah

Maaflah lambat respon pada sis werdah. Keadaan masih tak berkesempatan nak duduk depan pc. Begitu juga pada kawan2 lain.

Minta maaf yer kak tak tau sis werdah juga seorang guru.

Semoga segala jasa bakti sis diberkati Allah.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Ros

Semoga segala usha dan bakti Ros diberkatiNYA selalu.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam wak

Jasa guru begitu besar pada kita sekeluarga.

Jadi rasa seronok kan sama2 kita meraikan hari hari guru.

Kenangan Zaman bersama anak ke supermarket utk cari hadiah bagi guru mereka dah berlalu sebab tak ada lagi anak yg bersekolah

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam ummu

Jasa guru begitu besar dan sentiasa dikenang. Semoga Allah melimpahkan keberkatanNYA kepada semua guru atas ilmu yg di curahkan.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam shima

Semoga shima sihat dan gembira selalu.

Selamat Hari Guru juga pada Shima walaupun berbeza kategori tapi sama menyampaikan ilmu yg dimiliki.

Semoga semua usaha dibalas Allah dengan pahala yg besar.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam White Rose

Semoga Allah memberkati segala bakti yg dicurahkan kepada anak-anak murid White Ros selama ini.

Terus berbakti.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Sifu

Terima kasih sudi lapangkan masa singgah blog kak ani ni.

Memang benar erti pendidik sangat luas skopnya. Apa pun semoga segala ilmu yang dicurah dan dikongsi sesama kita diberkatiNYA sentiasa.

a kl citizen berkata...

kak ani

dah balik langkawi ke?
mesti banyak memborong ni


terima kasih atas ingatan sempena hari guru tersebut

Kunang-Kunang berkata...

Salam Cikgu Normah,

Dah balik dari Langkawi. Sebenarnya selain beli coklat cuma beli sudu saja 2 dozen.

Bukan apa memandangkan pegi dengan feri, tak larat nak bawa barang, kesian salam dengan sakinah membawa beg baju kami.

Lagi pun takut masa nak naik feri tu, antara jeti ke feri, bergoyang-goyang. Kalau ambik flight seronok beli barang. Tak susah-susah membawanya.

Tapi abahnya kata pegi dengan kereta boleh tengok pemandangan kedah dan perlis. So ikut jerlah. Sebenarnya dah banyak kali ke langkawi ni tapi ambik flight.

Enjoy tu memang enjoy.

Tanpa Nama berkata...

Just want to say what a great blog you got here!
I've been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work!

Thumbs up, and keep it going!

Cheers
Christian, iwspo.net