Halaman

Terima kasih Jadi Kawan Blogger Saya

Ahad, 14 Mac 2010

Terima Kasih



Seronoknya hari ni terima award dari Cikgu Tinie dan Zai. Terima kasih banyak-banyak atas ingatan. Terharu sangat rasanya sebab baru sangat mengenali Cikgu Tinie dan Zai.

Oh! oh! kena memenuhi syarat dulu yer sebelum mengambil award ni. InsyaAllah akan cuba memenuhinya

Syarat2 / soalan2nya .....:

1. Thank & link the person
that gave you the award.

2. Pass this award onto 15
bloggers you’ve recently
discovered and think are fantastic

3. Contact said Blogs and let them know
they’ve won the award

4. State 7 things about yourself.

Jawapannya:

1. Terima kasih Sis Tinie dan Zai, sudi berikan award ni, dah saling mengelink

2. 15 kawan bloggers, kak ani awardkan pada yang berikut dan terima kasih sebab selalu sudi singgah blog akak yang tak seberapa ini:

Purple Crayon - Warna-warna Kehidupan
Cikgu Normah - A Klcitizen
Fzi - Pandangan kasih
Ummu Masyitah - Jurnal Kehidupan
Sifu Mirza
Intan - Between You and Me
Tuan TJ - Diari Alam Dan Kehidupan
Ummuzaid - In my own space
Piewahid - Ulu kumbang
Pak Long - Bicara kehidupan
White RosE
Shidah - Suara Hati Mama
Miecyber's Blog
Ros - Bicara Illiyyuun
Endiem - Koi orang pahang
Thunbergia Laurifolia
Mybabah - Meniti Usia
Syah - Aku Ada Sesuatu
PB - Life Is Drama - This is my drama
Tinta Kasturi


Terlebih jugak sikit. Oky kot yer.

Dan 7 perkara tentang diri saya;

Pertama kali jumpa pendiam sikit sebab tak tau nak cakap apa
Cepat terasa, tapi cuba kontrol
Cepat kesian pada orang, ni yang lemah
Alegik pada semua jenis plaster
Alergik sayur keladi - He he, mesti gatal tekak punya
Kontrol ambik gula dan daging
Sukar lupa bila hati terguris - sedang memperbaiki diri

Nampak syarat dah cukup, jadi saya ambik awardnya yer Sis Tinie dan Zai

28 ulasan:

Miecyber @ Sudu berkata...

Tahniah Kak Nim...and thanks too..

qaseh masyitah berkata...

Salam Kak Ani.
Terima kasih ya kak sudi senaraikan juga saya. terharu saya rasa, dan tahniah ya.

white rose berkata...

salam kak ani...
terima kasih ye...
mmuuuaaaahhhhh3x...

pak long berkata...

salam buat kak ani..
terima kasih buat akak bagi arwad ni...kan ku kenang sepanjang hayat.

Pn Kartini berkata...

Salam my lovely sis..:):):)

Sama2 kasih..:):)
Tanda menghargai ikt ukhwah yg terjalin..& jua tanda terimakasih ke atas kesudian akak singgah ke blog tinie..:):):)

Moga akak ceria2 selalu..:)

endiem berkata...

terima kasih, atas pemberian award kepada koi ni.. semoga sihat selalu.

a kl citizen berkata...

assalammualaikum kak ani

terimakasih bebanyak..
semoga murah rezeki dan dipanjangkan umur

TJ berkata...

Tq Kak ani...ukhwah fillah sesama kita mudahan berkekalan..InsyaAllah

piewahid berkata...

terima kasih byk2. semoga bahagia dunia akhirat. tp saya amek award ajer lar yer. x listkan 15 favourite links tu. maklumlah, kwn2 ramai. ada yg terasa hati pulak nnti. hihihi...

fzi berkata...

Salam kak ani...
Timakasih...
Moga sentiasa dalam limpah rahmat Illahi...aminnn

ummzaid berkata...

Assalaaualaikum kak..tahniah dan terimakasih. saya ambik awardnya ye.. kak jaga diri baik2.. :)

tunbegia berkata...

sungguh rajin buat TAG,

salamm,

Kunang-Kunang berkata...

Terima kasih Mie. Tanda ingatan.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam ummu masyitah,

Begitulah kawan2 walaupun kita hanya berjumpa di alam maya, tapi sentiasa diingatan.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam White Rose,


Sama-sama kasih.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Cikgu (Pak Long),

Sama-sama saling mengingati.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Sis Tinie,

Terima kasih atas ingatan sis tinie pada akak ni.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam endiem,

Sama-sama dan terima kasih atas doa.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Cikgu Normah,

Sama-sama dan terima kasih atas doa yang dipanjatkan untuk kak ani.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Tuan Tj,

Itulah juga yang diharapkan.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Pie,

Sama-sama dan silakanlah.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam Fzi,

Sama-sama Fzi dan terima kasih doakan kak ani. Semoga Allah merahmati kita semua.

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumussalam ummuzaid,

Silakan ambik awardnya, terima kasih.

Kunang-Kunang berkata...

Salam Tb,

Untuk kegembiraan bersama tak aperlah berusaha sikit.

TB saya dah tak boleh masuk blog awaklah dah kena blog.

INTAN RH berkata...

salam kak, xde pun nm dlm list, cmna nk amik awardnya..hehe

:)

Kunang-Kunang berkata...

Waalaikumusalam Intan,

Ya Allah macam mana nama Intan tak ada dalam senarai. Tausen apologis Intan. Itu salah tangan bukan salah ingatan.

Hati ingat tapi tangan dan mata terlepas pandang. Sudilah kiranya inta menerimanya yer.

Kunang-Kunang berkata...

Salam Fzi,

Sama-samalah kita doakan semoga hubungan silatulrahim walaupun hanya di alam maya berkekalan.

IKRAB family berkata...

Terima Kasih kak Ani :)
p.c.